Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - آگهی مزایده املاک تملیکی و مازاد شماره 21 بانک آینده منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک آینده؛ بانک آینده در نظر دارد شماری از املاک تملیکی و مازاد ملکی خود و شرکت‌های زیرمجموعه را با شرایط ویژه و استثنایی از طریق مزایده بفروشد؛ این املاک بر مبنای قیمت پایه، در وضعیت موجود، بدون متصرف و با متصرف (با شرایط مختلف) و به‌صورت نقدی، نقد و اقساط، فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متقاضیان برای اطلاعات بیش‌تر و بازدید از املاک در روز‌های کاری از ساعت 8:30 تا 15:00، با تلفن‌های 1063-1163-1061-1082-47121064-021 تماس بگیرند و برای دریافت اسناد شرکت در مزایده و اطلاع از زمان بازدید در ساعات اداری به آدرس: تهران، خیابان نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از چهارراه جهان کودک، قبل از پل میرداماد، خیابان دامن افشار، پلاک3، ساختمان پشتیبانی بانک آینده (اداره مهندسی فروش املاک)، مراجعه فرمایند.
آخـرین مهـلت برای تسلیم پاکت‌ها در تهران و شــهرستان‌ها سـاعت 15:00 روز دوشنبه 1399/04/09 است. پاکت‌های پیشنهادات خرید واصله نیز، روز پنج‌شنبه 1399/04/12 ، رأس ساعت 12:00 در طبقه پنجم ساختمان پشتیبانی بانک، به نشانی یادشده در بالا گشوده خواهد شد.
توضیحات:
1-‌‌‌بانک آینده، در قبول یا رد یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.
2-سپرده شرکت در مزایده معادل پنج درصد قیمت پایه مزایده است که متقاضیان باید در وجه بانک آینده به شماره حساب 0100551957002 واریز نموده، به همراه پاکت‌های مربوط به پیشنهاد قیمت و شرکت در مزایده تحویل دهند.
3-پیشنهادات فاقد سپرده و یا کم‌تر از مبلغ پایه، ناقص، مخدوش، مبهم و مشروط، مردود است.
4-در خصوص املاک دارای مستأجر، کلیه حقوق مربوط به قرارداد اجاره به طور کامل به خریدار منتقل می‌گردد.
5-املاک دارای متصرف به‌صورت وکالت بلاعزل و تقبل تمام هزینه‌های مربوط به اخذ استعلامات مأخوذه در ارتباط با نقل و انتقال و سایر موارد، بر عهده خریدار واگذار می‌گردد. (هزینه تنظیم وکالت‌نامه بالمناصفه خواهد بود)
6-برای همه املاک، بررسی مدارک و بازدید از ملک قبل از ارائه پیشنهاد خرید، امکان‌پذیر است و در وضعیت موجود واگذار می‌گردد و برای املاک دارای متصرف، وفق شرایط مندرج در آگهی مزایده، تخلیه ملک بر عهده خریدار است.
7-متقاضیان محترم املاک شهرستان‌ها می‌توانند ضمن تماس با شماره‌های اعلام‌شده و هماهنگی با کارشناسان اداره مهندسی فروش املاک، برای دریافت اسناد شرکت در مزایده، بازدید از املاک و تسلیم پیشنهادات خود در ساعات اداری، به نزدیک‌ترین شعبه بانک آینده، مراجعه نمایند.
8- در املاک سرقفلی، هزینه جلب رضایت مالک جهت تغییر شغل و در صورت لزوم تغییر کاربری، برعهده خریدار است.
9- املاکی که به‌صورت نقد و اقساط واگذار می‌شود؛ قرارداد منعقده به روش اجاره به شرط تملیک در املاک ملکی می‌باشد.
10- فروش املاک به‌صورت نقد و اقساط، با شرایط پرداخت حداقل50درصد ثمن معامله به‌عنوان پیش‌پرداخت نقدی در زمان عقد قرارداد و پرداخت الباقی ثمن معامله، طی اقساط حداکثر 3‌ساله، صورت خواهد پذیرفت؛ لذا متقاضیان باید در پیشنهادات خود صراحتاً به مدت، اشاره نمایند.
در صورتی‌که مبالغ پیشنهادی خریداران، مساوی باشد، اولویت فروش با شرایط پیش‌پرداخت نقدی بیش‌تر خواهد بود.
​برای مشاهده آگهی مزایده شماره 21، اینجا کلیک کنید.
معاونت پشتیبانی بانک آینده

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت در مزایده آگهی مزایده بانک آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، احسان خاندوزی در مراسم رونمایی از برات الکترونیک گفت: همچنان عادت رسوب یافته و فرهنگ‌مالوف تامین مالی از طریق شبکه بانکی، که در شبکه فعالان اقتصادی وجود داشته رویه غالب است. اما با توجه به محدودیت‌های سیاست کنترل ترازنامه بانکها چاره ای جز معرفی ابزارهای جدید تامین مالی بنگاه‌ها نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: سقف برداشت از حساب‌های بانکی چقدر شد؟

وزیر اقتصاد گفت: بایستی مسیرهای جاری تامین مالی را بیش از پیش هموار کنیم و ابزارهایی از جنس اوراق گام، فاکتورنیک، سفته و برات الکترونیک و...در این راستا توسعه یابند.

خاندوزی گفت: اگرکمک و همراهی قوه قضاییه و بانک‌مرکزی سایر دستگاهها نبود این ابزارها به این شکل توسعه نمی یافتند.

وی افزود، بر اساس حکم قانون، سهم و وزن تامین مالی اقتصاد توسط دستگاههای مختلف، به وسیله وزارت اقتصاد تعیین خواهد شد.

در همین راستا طرح جدید تامین مالی زیر ساخت، نیز وزن بیشتری به وزارت اقتصاد خواهد داد تا نقش هماهنگ کننده بیشتری میان دستگاهها ایفا کند.

وزیر اقتصاد خاطر نشان کرد، نهاد تضمین و نقش ضمانت نامه ها در گره گشایی از تولید یک دهم سایر کشورها در ایران موثر نیست.

برای هر کدام از بانکهای کشور با توجه به نوع کسب وکار انها باید مشخص شود که سهم هر بانک در تامین مالی تولید و میزان استفاده آنها از روشهای موجود تامین مالی چه قدر است.

وی افزود، به عنوان یک پیشنهاد مشخص برای استفاده از قدرت خلق پول در بانکها باید سهم آنها در استفاده از ابزارهای تامین مالی از قبیل برات الکترونیک مشخص شود.

سال قبل سرمایه بانکهای تحت مدیریت دولت به بیش از ۲۷۰ همت رسیده است. همچنین در سه سال اخیر به میزان قابل توجهی به سرمایه بانکهای دولتی افزوده شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموعا ۱۵۰همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد،گفت: در دولتهای قبل فقط ۵۴همت از اموال مازاد بانکها فروخته شده بود، بر این اساس امیدواریم با توجه به مصوبه هییت وزیران در سال جاری شاهد رشد بیشتری نسبت به موضوعاتی از قبیل واگذاری اموال مازاد بانکها باشیم.

خاندوزی همچنین گفت: سال قبل سهم تسهیلات خرد خانوار به ۱۹ درصد درسیده و تا امروز ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن پرداخت شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228564 برچسب‌ها بانک مرکزی ایران

دیگر خبرها

  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها
  • هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • آیا هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟