Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن خیریه آرون وابسته به مجموعه بزرگ آرون قصد دارد مشارکت اجتماعی خود را با توجه به شرایط فعلی کشور در مقابله با ویروس کرونا توسعه و ادامه دهد تا به وظیفه انسانی خود در پیشگیری از این بیماری عمل کند.

خیریه آرون که همواره تلاش کرده در بخش های مختلف جامعه تا حد توان یاری رسان هموطنان عزیزمان باشد علاوه بر اقدامات حمایتی نسبت به خانواده های بی بضاعت، خانواده های آسیب دیده، کودکان بی سرپرست،‌ افراد بی خانمان، نیازمندان مالی، زندانیان دیه و نیز کمک به تسهیل در امر آموزش از طریق ساخت مدرسه، حضوری فعال در عرصه بهداشت و سلامت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه آرون با تأکید بر اهمیت دادن به وضعیت سلامت هموطنان عزیز، از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور با اقدامات خیریه آرون مراتب قدردانی خود را نسبت به مردم عزیز، کارکنان سازمان ها، بیمارستان ها و نهادهای مختلف با اهدای بسته های سلامت، اقلام خوراکی، هدایای نقدی و غیر نقدی در قالب طرح سلامت آرون ابراز کرده است. به عنوان نمونه، به اهدای بسته های حمایتی و درمانی به پرسنل و بیماران بیمارستان بقایی ۲ استان خوزستان، بسته های حمایتی سلامت برای مقابله با ویروس کرونا شامل۳۵۰ عدد ماسک های N95، ۱۵۰ عدد ماسک معمولی، ۴۰۰ عدد محلول ضد عفونی کننده دست اسپری پاش و اقلام بهداشتی و همچنین تجهیزات مورد نیاز در بیمارستان نظیر لباس محافظ مخصوص کادر درمانی، ۵۰۰ عدد شیلد و یک دستگاه اجاق گاز در شرایط حساس کنونی اقدام کرده است.

این مجموعه توانسته در بخشی از فعالیت هایش پکیج های پیشگیری از کرونا شامل لباس لمینیتی، ژل ضد عفونی کننده، ماسک سه لایه، ۵۰۰ عدد شیلد، ۴۵۰ عدد گان به کادر درمانی مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش (موسسه خیریه بهنام دهش پور) و بیمارستان توانبخشی رفیده تهران و نیز بسته های بهداشتی شامل ماسک n95، ماسک معمولی، فیس شیلد، محلول ضد عفونی کننده اسپری پاش به خبرگزاری تابناک و بانک ملت کرمانشاه و مرکز جامع سلامت الغدیر و کلینیک حضرت رسول اکرم (ص) مشهد تقدیم کند. همچنین پکیج های پیشگیری از بیماری کرونا شامل ژل ضدعفونی کننده، ماسک سه لایه و ماسک شیلد را به همکاران خود در اتحادیه طلا و جواهرات تهران، اتحادیه طلا و جواهرات شمیرانات و نیز به نیروهای محترم پلیس فتا به عنوان حافظان امنیت در فضای مجازی هدیه کرده است.

انجمن خیریه آرون با تکیه بر توان این مجموعه در توسعه فعالیت ها و مشارکت اجتماعی اعلام کرده است: مجموعه بزرگ آرون در نظر دارد با هدف ارتقاء سطح سلامت و بهداشت هموطنان عزیز در شرایط بحران کرونا، طرح سلامت آرون را توسعه داده و با اعلام درخواست همه نهادهای دولتی کمک های خود را از سوی انجمن خیریه آرون به سراسر کشور ارسال کند.

در راستای این هدف، خیریه آرون آمادگی دارد بسته های اقلام بهداشتی شامل دستگاه های ضد عفونی کننده دست و دستگاه های ضدعفونی کننده تمام اتوماتیک نفر، ماسک، شیلد، گان و مانند آن را در اختیار ادارات، نهادها، بیمارستان ها، شهرداری ها، بانک ها، خیریه ها و سایر نهادهای دولتی قرار دهد.

انجمن خیریه آرون با اشاره به اینکه خدمات طرح های بهداشت و سلامت باید هر چه سریعتر در سراسر کشور توسعه یابد و در اختیار عموم جامعه قرار گیرد در اطلاعیه ای اعلام کرده است: از مسئولان نهادهای دولتی خواهشمندیم در صورت نیاز، درخواست خود را با ما در میان بگذارند تا هماهنگی ‌های لازم جهت نصب و ارسال این اقلام هر چه سریعتر صورت گیرد. به امید اینکه سهم کوچکی در راستای ارتقاء سطح سلامت هموطنان عزیزمان داشته باشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: غلامرضا منصوری پرونده اکبر طبری شورای حکام تروئیکای اروپایی خورشید گرفتگی تیر 99 نماز آیات ویروس کرونا مجموعه آرون اقلام بهداشتی غلامرضا منصوری پرونده اکبر طبری شورای حکام تروئیکای اروپایی خورشید گرفتگی تیر 99 نماز آیات ضد عفونی کننده نهادهای دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است

به گزارش قدس خراسان، انسیه خزعلی عصر جمعه در مراسم بیست چهارمین همایش مدیران بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در مشهد با اشاره به عوامل فرهنگی مؤثر در سقط جنین در کشور اظهار کرد: طبق پژوهش‌های انجام شده اعتقاد به فاصله‌گذاری بیشتر بین بچه‌های متولد شده، تمایل به فرزند کمتر، تحصیل و شاغل بودن والدین برخی تفکرات حاکم همچون فرزند کمتر، زندگی و آسایش بهتر و اینکه فرزند را مانع و سد آزادی می‌دانند در سوق دادن برخی خانواده‌ها و زوجین به سمت سقط جنین تأثیرگذار است.
خزعلی افزود: البته که کار اقتصادی برای خانواده‌هایی که احساس می‌کنند امکان پرورش فرزند را ندارند نیز لازم است.
وی با توصیه به نهادهای حمایتی مانند مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در جهت ضرورت شناسایی این خانواده‌ها و حمایت از آن‌ها از طریق بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها وغیره افزود: صحبت و حمایت از این خانواده به مراتب سهل‌تر و سریع‌تر از انجام هزینه در جهت درمان ناباروری است، اگرچه درمان‌های ناباروری هم در جای خود باید انجام شود.
وی ادامه داد: اقدامات مراکز ناباروری ۳۰ درصد و شناسایی خانواده‌هایی که به سمت سقط جنین می‌رود تا ۵۰ درصد می‌تواند در افزایش جمعیت تأثیر مثبت داشته باشد.
وی بدون توضیحات بیشتر تصریح کرد: در زمینه آمار جمعیتی در شرایط بسیار بدی قرار داریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مؤسسات خیریه با فراهم کردن زمینه اشتغال برای افراد محروم و نیازمند می‌تواند در جهت تحقق شعار سال گام بردارند، گفت: حمایت از محرومان و نیازمندان وظیفه وجدان‌های بیدار است.
وی گفت: باید سعی شود که مشاوره‌ها به سمت آموزش و فرهنگ‌سازی بین زوجین و خانواده‌ها همیشه انجام شود و ارایه مشاوره به زوجین را تنها محدود به مواقع و شرایط بروز اختلافات ندانیم.
معاون امور زنان رئیس جمهوری بیان کرد: ارتقای فرهنگ و ترویج فرهنگ صحیح استفاده از رسانه، نوع مد و پوشش و البته فرهنگ تغذیه و سلامت لازمه‌های خانواده امروز است.
وی ارایه خدمات مشاوره رایگان به زوجین جوان را یکی از دغدغه‌های این معاونت دانست و گفت: باید در سال نخست زندگی مشاوره رایگان برای تمامی زوجین جوان ارایه شود و برای زوجین دهک‌های یک تا هفت نیز در سال‌های دوم تا چهارم زندگی مشترک این خدمات مشاوره به صورت رایگان عرضه شود.
وی در بخش پایانی سخنان خود کمک به مردم مظلوم غزه که زیربار نسل کشی و جنایت از بین ‌می‌روند را یادآور شد و گفت: آن‌هایی که در مقابل این جنایات سکوت می‌کنند در حقیقت انسانیت را نفی می‌کنند و آن‌ها که با وجدان بیدار حمایت می‌کنند، جوانه‌های ظهور را زنده می‌کنند.


 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • حراج تاریخی ایلان ماسک: خدمتکار خانگی انسان‌نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • حراج تاریخی ایلان ماسک : خدمتکار خانگی انسان‌ نما، زیر ۳۰ هزار دلار