Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوهری راد گفت: مدارس گلستان از شهریور بازگشایی می شود و نیاز است ستادملی کرونا برای مدارس شبانه روزی تصمیم گیری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد » ظهر امروز (یکشنبه یکم تیر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: براساس مصوبه ستادملی کرونا مدارس از اوایل شهریور فعالیت خود را آغاز خواهند کرد اما مشکلاتی برای بازگشایی مدارس هنوز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: با شرایطی که در استان گلستان داشتیم تنها 53 درصد دانش آموزان وارد فضای مجازی شدند و از شبکه شاد استفاده کردند.

 

گوهری راد بیان کرد:  20 درصد دانش آموزان گلستانی فاقد گوشی مناسب برای حضور در کلاس های مجازی بودند و 15 درصد دانش آموزان به دلیل عدم دسترسی به اینترنت به شبکه شاد متصل نشدند.

 

وی افزود: از مجموع 932 روستا 273 روستا امکان دسترسی به شبکه پرسرعت را ندارند گرچه در کوتاه مدت اقدامات خوبی برای گسترش شبکه اینترنت رقم خورد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بیان کرد: در ستاد ملی کرونا برای وضعیت مدارس شبانه روزی هیچ تصمیمی گرفته نشده است و این در حالی است که در مراوه تپه 60 درصد دانش آموزان متوسطه در مدارش شبانه روزی تحصیل می کنند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بازگشایی مدارس کرونا درصد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرمربی تیم ملی والیبال جوانان پسر ۲۴ ورزشکار را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که از این بین آقایان عمران گوگجلی، محمدرضا آل جلیل، طا‌ها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی، امید سقلی، متین سقلی و سید مرتضی طباطبایی از گلستان هم در لیست دعوت شدگان قرار دارند.

دومین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان کشورمان از امروز دهم اردیبهشت آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه دارد.

تیم ملی جوانان کشورمان قرار است در مسابقات لیگ آسیای مرکزی شرکت کند.

دیگر خبرها

  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند