Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ مورد مبتلای جدید به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به افزایش چهار مورد در بخش‌های مراقبت ویژه افزود: در حال حاضر ۳۵ بیمار در بخش ICU تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند که از این تعداد ۲۱ مورد مبتلا به کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ مورد از موارد بستری در بیمارستان‌های استان بوشهر با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند که ۸ مورد آن‌ها مبتلا به کرونا بوده‌اند.

کشمیری اضافه کرد: ۲۲۶ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۹۰ مورد آن‌ها مبتلا به کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون ۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، دو آقای ۲۶ و ۵۴ ساله ساکن شهرستان‌های دشتستان و بوشهر و یک خانم ۶۰ ساله ساکن شهرستان گناوه که هر سه سابقه بیماری زمینه‌ای داشتند، فوت کرده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه تنها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توان شیب بیماری کرونا را شکست خاطرنشان کرد: تا ریشه‌کنی کامل کرونا با زدن ماسک از یکدیگر محافظت کنیم و علاوه بر رعایت توسط خودمان، این اصل مهم را به دیگران نیز تذکر دهیم.

کد خبر 4954727

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شیوع کرونا قربانیان کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان استانداری سمنان آتش سوزی بیرجند ایلام یاسوج مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه مبتلا به کرونا استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدحالی چند تن از هواداران تراکتور

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی در رابطه با بدحالی چند تن از هواداران تراکتور در دیدار با ذوب آهن توضیحاتی ارائه کرد.

شب گذشته تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از سد ذوب‌آهن گذشت و به جمع ۸ تیم پایانی راه پیدا کرد. در خلال بازی چند تن از تماشاگران تراکتور از شدت ناراحتی بدحال شدند که در این میان یکی از آنان به علت وخامت حالش توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

وحید شادی‌نیا، در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با این موضوع اظهار کرد: مطابق گزارش‌های دریافتی به غیر از یک تماشاگر که به دلیل شرایط بد جسمانی‌اش به بیمارستان شهید مدنی تبریز منتقل شده، بقیه تماشاگران بدحال این مسابقه به صورت سرپایی در ورزشگاه درمان شدند. هوادار انتقال داده شده به بیمارستان هم تحت معالجه بوده و جای نگرانی وجود ندارد.

او ادامه داد: همچنین «گریگول» بازیکن ذوب آهن از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود که شب گذشته در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز بستری شد و در حال حاضر مرخص شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد