Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران روز چهارشنبه در اهواز برابر هم قرار خواهند گرفت. وضعیت شیوع ویروس کرونا در اهواز باعث شده است تا شایعاتی درباره تغییر محل این مسابقه مطرح شود و گفته می‌شود ستاد بحران در استان خوزستان به این نتیجه رسیده است که فعلاً مسابقات ورزشی در شهرهای این استان برگزار نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره احتمال تغییر محل این مسابقه گفت: این موضوع اصلاً صحت ندارد و تا این لحظه و طبق قرار قبلی، قرار است دیدار فولاد خوزستان - استقلال روز چهارشنبه در اهواز برگزار شود. حتی باشگاه استقلال هم بلیت‌های خود را برای پرواز به اهواز گرفته و هتل نیز رزرو کرده است. برخی در این مدت دنبال این بودند که محل برگزاری این بازی را از اهواز به جای دیگری ببرند، ولی این مسابقه قطعاً در اهواز برگزار خواهد شد.

104 / 351 سعید آذری استقلال فولاد خوزستان لیگ برتر کرونا در ورزش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سعید آذری استقلال فولاد خوزستان لیگ برتر کرونا در ورزش فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد