Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی از برگزاری انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس خبر داد و گفت: ۳ تن از نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس، توانستند عضو هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی شوند.

سید محمد پاکمهر در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس اظهار کرد: هر یک از نمایندگان مردم خراسان شمالی دریکی از کمیسیون‌های مجلس عضو شده‌اند و امروز انتخابات هیات رئیسه این کمیسیون‌ها در مجلس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نتایج به‌دست‌آمده در انتخابات‌های هیات رئیس کمیسیون‌های تخصصی مجلس اشاره کرد و گفت:  در کمیسیون بهداشت و درمان حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان به‌عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد و علی‌اصغر باقرزاده و سید محمد پاک مهر نیز به‌عنوان نواب اول و دوم رییس کمیسیون انتخاب شدند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی همچنین به نتایج انتخابات کمیسیون صنایع و معادن نیز پرداخت و افزود: عزت الله‌اکبری تالارپشتی، نماینده مردم تهران، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شد و سید احمد رسولی نژاد و علی جدی، نماینده مردم شیروان نیز به ترتیب به‌عنوان نایب‌رییس اول و دوم انتخاب شدند.

وی از ریاست علیرضا منادی سفیدان  بر کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز خبر داد و گفت: در این کمیسیون محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد و  سید محمد مولوی به‌عنوان نواب اول و دوم این کمیسیون در مجلس یازدهم انتخاب شدند.

پاکمهر در انتها تصریح کرد: امان‌الله حسین پور، نماینده مردم اسفراین و همچنین علی آذری نماینده مردم قوچان و فاروج به ترتیب در کمیسیون‌های کشاورزی و عمران مجلس عضویت دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی مجلس انتخابات درمان خراسان شمالی مجلس انتخابات درمان انتخابات کمیسیون هیات رئیسه مجمع نمایندگان خراسان شمالی هیات رئیسه کمیسیون کمیسیون های تخصصی خراسان شمالی نماینده مردم هیات رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، عصر روز یک‌شنبه، ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، محمدجواد خانپور، جوان پرتلاش مازندرانی به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری درآمد.

محمدجواد خانپور در حال حاضر، مدیرکل امور مجلس شورای عالی استان‌های کشور است.

وی، سوابق دیگری همچون مشاور برنامه و بودجه کمیته ملی المپیک، عضویت کمسیون اقتصادی ورزش، سرپرستی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره و مشاور امور مجلس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است مازندران، ورزشی‌ترین استان کشور است که حضور جوانان مستعد این استان در راس مدیریت ورزش می‌تواند در توسعه همه جانبه ورزش کشور، تأثیرگذار باشد.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228783 برچسب‌ها ایسکانیوز وزنه برداری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران

دیگر خبرها

  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه