Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه منچستریونایتد تمایل زیادی به جذب مهاجم آینده‌دار بارسلونا دارد، اما این بازیکن تمایلی به ترک نوکمپ ندارد. تاریخ انتشار: 16:54 - 01 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۰۷۴۵

خبرگزاری میزان- نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا مدعی شد پیشنهاد ۱۵۰ میلیون یورویی منچستریونایتد برای جذب آنسو فاتی با مخالفت بارسلونا مواجه شد و این ستاره نوجوان هم اعلام کرده قصدی برای ترک نیوکمپ ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاتی که تابستان گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای خود را با باشگاه بارسلونا امضا کرد و تا سال ۲۰۲۲ خود را به این تیم متعهد کرد، در ۲۵ بازی که فصل جاری برای کاتالان‌ها به میدان رفته موفق شده ۶ گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم برای همبازیانش فراهم کند و به این ترتیب تبدیل به جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا در رقابت‌های لالیگا و سومین گلزن جوان تاریخ این رقابت‌ها شود.

بر اساس اخبار منتشر شده در روز‌های اخیر به نظر می‌رسد نمایش فوق‌العاده این مهاجم اهل گینه بیسائو مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته و مسئولان این باشگاه با پیشنهاد قراردادی به ارزش ۱۵۰ میلیون یورو قصد داشتند این ستاره آینده‌دار بارسلونا را به خدمت بگیرند، اما این پیشنهاد با مخالفت کاتالان‌ها روبرو شده و آنسو فاتی هم اعلام کرده قصدی برای ترک نیوکمپ ندارد.

بیشتر بخوانید: برگزاری جلسه‌ مدیرعامل استقلال با معاونان و کارمندان باشگاه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستریونایتد آنسو فاتی منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزیر خارجه روسیه با همتای خود از کشور بولیوی دیدار و گفتگو کرد.

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه روز جمعه در دیدار با وزیر خارجه بولیوی تاکید کرد که در مسکو از تمایل کشور بولیوی برای پیوستن به گروه «بریکس» حمایت می‌کند.

وزیر خارجه روسیه همچنین تاکید کرد که روسیه تا نشست بعدی بریکس تلاش خواهد کرد تا کشورهایی که علاقمند به پیوستن به گروه بریکس هستند، بتوانند به عضویت آن درآیند.

کشورهای گرروه بریکس که در ابتدا شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی بود، در ماه آگوست گذشته از شش کشور دیگر دعوت کرد تا به این گروه بپیوندند؛ گروهی که هدف آن مقابله با سلطه نظم جهانی به رهبری آمریکاست. روسیه گروه بریکس را در سال ۲۰۰۹ تأسیس کرد و در حال حاضر ۴۲ درصد از جمعیت جهان، ۳۰ درصد از جغرافیای جهانی و ۲۴ درصد از تولید اقتصادی جهانی را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6089202

دیگر خبرها

  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • مسی: این مربی تنها کسی بود که به من ایمان داشت
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی