Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: اواخر فروردین ماه پرونده‌ای از سوی بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۶ تهران به دادخواهی یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی افزود: مفاد پرونده حاکی از آن بود، تعدادی افراد با در دست داشتن نسخه پزشکی جعلی به دانشگاه علوم پزشکی مراجعه و تقاضای دارو‌های کمیاب که برای بیماران خاص است، کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان محدودیت فروش داروی کمیاب و اینکه هر بیمار در دوره زمانی تعیین شده این دارو‌ها استفاده می‌کند، ادامه داد: پرونده به صورت ویژه در دستور کار تیم مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه سوم قرار گرفت و مراقبت‌های ویژه آغاز شد.

سرهنگ دستخال ابراز داشت: تردد افراد تحت کنترل در آمد تا اینکه کارآگاهان موفق شدند مرد جوانی را که برای خرید داروی کمیاب با در دست داشتن نسخه جعلی به دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کرده بود شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران افزود: با دستگیری اولین متهم پرونده دو تن از همدستانش که در بیرون از دانشگاه در حال پرسه زنی بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انتقال متهمان به پایگاه سوم مشخص شد که هر سه متهم سابقه اعتیاد دارند و به ازای دریافت وجهی به دانشگاه علوم پزشکی مراجعه و با تهیه داروی کمیاب با نسخه جعلی دارو را در اختیار سرکرده باند قرار می‌دادند.

وی گفت: متهمان اظهار داشتند، سرکرده باند فردی ۳۹ ساله است، نسخه‌های جعلی را وی تهیه می‌کرده و در اختیار آن قرار می‌داده است.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه سرکرده باند در حوالی خیابان شریعتی شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی متهم در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پایگاه سوم این پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار کرد، با تهیه دارو‌های کمیاب با نسخه جعلی آن‌ها را به قیمت آزار در بازار به افراد عبوری می‌فروخته است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی اشاره به اینکه ارزش ریالی اعمال مجرمانه متهم نیاز به بررسی جامعی دارد در پایان گفت: متهم اصلی پرونده با دستور قضائی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد و سایر متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید

انهدام جاعلان مدارک اتباع غیر مجاز جاعلان و کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی پایتخت به دام افتادند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کلاهبرداری میلیونی فروش داروهای تقلبی پایگاه سوم پلیس آگاهی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کد خبر 849151 منبع: میزان برچسب‌ها استان گلستان آدم‌ربايى خبر ویژه دادستانی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای