Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طرح و زوج و فرد از فردا در همان محدوده‌های قبلی با ساعاتی جدید اجرا می‌شود. ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: طرح زوج و فرد در اصفهان مطابق آنچه پیشتر نیز اجرا می‌شد، از فردا در محدوده‌های داخلی شهر بار دیگر به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تغییری در محدوده‌های ترافیکی شهر صورت نگرفته است، گفت: طرح زوج و فرد در همان محدوده‌های قبلی اما با زمانی متفاوت با گذشته اجرا می‌شود، بدین ترتیب خودرو‌هایی که با پلاک متفاوت روز در محدوده‌های مشخص شده در ساعات 8 الی 13 و سپس 17 الی 22 تردد کنند، مشمول جریمه خواهند شد.

سردار حمیدی به عنوان رئیس پلیس راهور تهران منصوب شدکاهش 2.2 درصدی تردد در جاده‌های کشور/ترافیک سنگین در محور هرازبار ترافیکی مشهد به سمت طرقبه و شاندیز کاهش پیدا می‌کند؟
رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: در گذشته این طرح از ساعت 15 الی 20 اجرا می‌شد که به دلیل سهولت در رفت و آمد شاغلان و کارکنان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زمان رفت و آمد در بعد از ظهر این طرح 2 ساعت به عقب افتاد.
وی ادامه داد: در صورت مشاهده تخلف، خودروهای خاطی مشمول جریمه 100 هزار تومانی می‌شوند. انتهای پیام/ 174/ی R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود

در سری رقابت‌های جام حذفی، تیم فوتبال تراکتور فردا در تبریز به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور تیم تراکتور فردا _جمعه هفتم اردیبهشت_ رأس ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.

دو تیم اوایل هفته پیش در لیگ برتر به میزبانی تیم تراکتور به مصاف هم رفتند که آن بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم ذوب آهن اصفهان به اتمام رسیده و تیم تراکتور سنگین‌ترین شکست خانگی خود در لیگ برتر را متحمل شد.

پس لرزه‌های این شکست جدایی توافقی خمز از تیم تراکتور بود و بازی تراکتور با نساجی را محمد نصرتی هدایت کرد. با انتخاب مطهری به عنوان مربی تیم تراکتور، فردا این وظیفه برعهده مربی تازه وارد تراکتور بوده و سرخ‌پوشان باانگیزه گرفتن انتقام و هدف صعود به مرحله بعد برابر ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیرند.

تیم تراکتور سابقه دو بار قهرمانی در جام حذفی را داشته و سه بار هم در فینال این مسابقات مغلوب حریف خود شده و از کسب جام قهرمانی بازمانده است.

کد خبر 747880

دیگر خبرها

  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود
  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا