Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در توضیح این خبر گفت: از جمله مواردی که مالکان در زمان تنظیم عقد اجاره باید بررسی و جویا باشند که مستاجر مورد اجاره را برای چه موضوعی اجاره می‌کند و چه کسانی حق دارند از مورد اجاره استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اجاره انباری‌ها و یا سوله‌ها از این موضوع مستثنی نبوده، گفت: موجرین این مکان‌ها نیز در زمان تنظیم قرارداد اجاره به نحوه استفاده، موارد استفاده، چه کسانی حق استفاده از این مکان‌ها را دارند بررسی کرده و در اجاره نامه این موارد را قید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس پیشگیری با اشاره به اینکه این نوع مکان‌ها که بیشتر در حاشیه شهر‌ها واقع شده اند و معمولا برای نگهدای اجناس و کالا‌ها استفاده می‌شود، گفت: گاهی دیده می‌شود که مستاجرین از این مکان‌ها برای جمع آوری و دپوی اقلام احتکاری و قاچاق استفاده کرده اند.

این مقام انتظامی گفت: موجرین این مکان در قبال رفتار مستاجرین مسئول بوده و در صورت همکاری با مستاجر و یا عدم نظارت تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت تاکید کرد: طبق دستور قضائی از این انباری‌ها و سوله‌ها بازدید خواهد شد و چنان چه از این مکان‌ها برای کالای قاچاق و یا احتکار لوازم خانگی استفاده شود علاوه بر مالک این کالا‌ها دستگیر خواهد، مالک این انباری‌ها و سوله‌ها تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی احتکار کالا مکان ها سوله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی گتوند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گتوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند با اشاره به کشف سلاح به کار رفته بیان کرد: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ابدالی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد