Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هوشنگ حسینی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری و مناطق تفریحی و طبیعت بکر استان اردبیل که در ایام مختلف سال خصوصاً فصل تابستان پذیرای میلیون‌ها مسافر، توریست و گردشگر است، اظهار داشت: پلیس اردبیل با تجهیز هدفمند امکانات و بهره‌مندی حداکثری از توان عملیاتی، طرح تأمین امنیت تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری را از امروز و تا پایان ایام تابستان اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبیین و تشریح اهداف اجرای این طرح گفت: ایجاد نظم و امنیت در سطح تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری، بسترسازی مناسب برای ارتقا امنیت روحی و روانی مردم و افزایش احساس امنیت، جلوگیری از تحرکات عناصر جرم گرا از جمله سارقان، مزاحمان به نوامیس مردم، سوداگران مرگ و قاچاقچیان و نمایش اقتدار و صلابت پلیس در مبارزه با ناامنی‌ها و توسعه امنیت و آرامش اجتماعی از اهداف مهم اجرای این طرح است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه پلیس این طرح را به مثابه سایر مأموریت‌های خود با شایستگی، هوشمندی، گشت زنی‌های هدفمند، اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، صلابت و اقتدار انجام خواهد داد؛ گفت: خدمت به نظام اسلامی و تأمین امنیت و آرامش مردم زیر پرچم ولایت و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری مدال افتخاری برگردن پلیس است.

سردار حسینی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است؛ افزود: پلیس با هرگونه رفتار مجرمانه، ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی، اعمال هنجار شکنانه و فعالیت مخل امنیت و آرامش فردی و اجتماعی به شدت برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه به حول و قوه الهی پلیس اردبیل توانسته با مشارکت مردم و تلاش جهادی و همت مسئولانه امنیت را در جای جای استان ولایتمدار اردبیل حاکم و طعم آرامش و امنیت را به کام شیرین کند؛ گفت: خروجی و بازخورد مأموریت‌های پلیس باید امنیت و آرامش آفرین بوده و مقبولیت، محبوبیت و اعتبار اجتماعی ناجا را بیش از پیش افزایش دهد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل، ضرورت برخورد جدی و قاطعانه با جرایم و تشدید اقدامات پیشگیرانه با محوریت افزایش شور و نشاط جامعه را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: اثربخشی اقدامات حوزه پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی و کشف سریع، دقیق و علمی جرم افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

سردار حسینی در پایان گفت: اقشار مختلف مردم در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه رفتار مجرمانه و قانون گریزانه موضوع را از طریق تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 4954770

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی اردبیل ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان استانداری سمنان آتش سوزی بیرجند ایلام یاسوج مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه امنیت و آرامش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت اقتصاد، در این نشست که با حضور سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از معاونان و مدیران دو وزارتخانه و در وزارت اقتصاد برگزار شد، راهکار‌های تامین مالی توسعه ۲۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان خوزستان و ۵۰ هزار هکتار از اراضی استان‌های گیلان و مازندران مورد بررسی قرار گرفت.

تامین مالی ریالی این پروژه‌ها و استفاده از فاینانس کشور چین از جمله راهکار‌هایی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اهمیت و ضرورت تامین امنیت غذایی کشور و نقش این اراضی در افزایش تولید محصولات مهم کشاورزی از جمله ذرت، سویا و برنج مقرر شد در خصوص یکی از روش‌های تامین مالی از طریق فاینانس خارجی یا استفاده از منابع ریالی بانک‌های کشور تصمیم گیری شود.

بر اساس این گزارش، با اجرای این طرح‌ها نزدیک به سه میلیون تن افزایش تولید در بخش محصولات کشاورزی کشور ایجاد خواهد شد و میزان منابع لازم برای اجرای این طرح‌ها نیز در حدود ۲ میلیارد دلار برآورد شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • اجرای طرح آمارگیری نیروی کار در اردبیل آغاز شد
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی/ فراجا مسئول تامین امنیت مرزهاست
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت