Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا جنیدی فرمانده سپاه بردسکن با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ماموریت بسیج در روستا‌ها رفع محرومیت با اجرای کار‌های عمرانی و فرهنگی است گفت: در  بردسکن ۳۰ گروه جهادی شناسنامه دار به تعداد بیش از هزار نفر وجود دارد.
او افزود: در این اردوی ۳ روزه ۴۰ نفر از بسیجیان گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید عصمتی انابد برای احداث دیوار یک باب منزل مسکونی خانواده نیازمند به روستای محمد زورآب دورترین منطقه عشایری بخش انابد حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه بردسکن با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ماموریت بسیج در روستا‌ها رفع محرومیت با اجرای کار‌های عمرانی و فرهنگی است ادامه داد:  بردسکن ۳۰ گروه جهادی شناسنامه دار به تعداد بیش از هزار نفر وجود دارد که سال گذشته این گروه‌ها توانستند در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و پزشکی ۲ هزار و ۵۰۰ نفر روز در قالب اردو‌های جهادی به مناطق محروم و دور دست شهرستان بردسکن اعزام شوند و در واقع اردو‌های جهادی باعث تقویت روحیه خدمت رسانی می‌شود.  

جنیدی بیان کرد:امسال هم برنامه داریم با همین تعداد گروه‌های جهادی فعال تاپایان سال بیش از ۲ هزار نفر روزدر عرصه‌های مختلف اردوی جهادی برگزار کنیم.

او تصریح کرد:گروه‌های جهادی با حضور در مناطق روستایی و کمک به خانواده‌های نیازمند امید را به آن‌ها برمی‌گردانند و سپاه و بسیج سازندگی از ارگان‌هایی هستند که همیشه حامی جهادگران و امیدی برای مردم نیازمند در مناطق محروم می‌باشند.

  انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقدام بسیج اقدامات عمرانی و فرهنگی گروه جهادی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

او با توجه به شعار هفته بسیج سازندگی امسال همه با هم گفت: در جهت تحقق شعار سال بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: در جهت برنامه هفته بسیج سازندگی بیش از ۹۷ گروه جهادی در قالب ۵۰۰ نفر به منظور خدمات دهی در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار شهرستان کازرون اعزام خواهند شد.

او، برنامه‌های شاخص هفته بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومان، افتتاحیه طرح محرومیت زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر