Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت مارک ویلموتس گفت: مطمئن هستم قطعا برنده خواهیم شد اما برخی فدراسیون‌نشینان اذیت می کنند تا کار به خوبی پیش نرود.

رضا شاه‌منصوری در خصوص صحبت های مطرح شده در خصوص استعفای خود و همکار ایرانی اش از وکالت فدراسیون فوتبال در قبال پرونده شکایت مارک ویلموتس گفت: بسیار اذیت شدیم اما هنوز هیچ استعفایی را به آقای بهاروند نداده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل ایرانی فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت ۶ میلیون یورویی سرمربی پیشین تیم ملی ایران تاکید کرد: از بهمن ماه بطور شبانه‌روزی روی این پرونده ملی کار کرده ایم. می توانم بگویم زحمات بسیار زیادی کشیدیم تا به اینجا برسیم.

وی در پاسخ به اینکه قرارداد ویلموتس از لحاظ حقوقی مشکل دارد تصریح کرد: نمی توانم در این باره اظهار نظر کنم اما می خواهم بگویم قطعا و مطمئنا برنده پرونده خواهیم شد.

شاه منصوری درباره زمان رسیدگی به این پرونده از سوی فیفا تاکید کرد: حدود دو هفته پیش فیفا نامه ای را ارسال کرد و عنوان داشت باید پنل مربوط به قاضیان این پرونده را تشکیل دهیم و هر زمان این اقدام را کردند به اطلاع می رسانند.

وی ادامه داد: تا امروز هیچ نامه ای مبنی بر تشکیل پنل قضات به دستمان نرسیده است. فکر می کنم رسیدگی به این پرونده حدود دو ماه طول بکشد.

شاه منصوری درباره مشکلات بوجود آمده با بخش حقوقی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: برای خودم خیلی ناراحت نیستم بلکه برای  آقای ملیح زاده که از اسپانیا به ایران آمده تا در این پرونده کمک‌مان کند خجالت می کشم. من از او درخواست کمک کردم و حالا مشکلاتی وجود دارد که باید در جلسه با آقای بهاروند به آن رسیدگی کنیم.

وی درباره هماهنگی خود و ملیح زاده با «لودویک دلچات» وکیل سوئیسی فدراسیون یادآور شد: با ایشان کاملا هماهنگ هستیم. به هر حال می توانم بگویم ۹۵ درصد از لایحه دفاعی را خودمان آماده کردیم و به فیفا دادیم.

شاه منصوری در پایان تاکید کرد: واقعا نگاه ملی به این پرونده پیچیده داریم و انتظار هرگونه همکاری هم داریم. متاسفانه کارشکنی هایی می شود که می تواند خطرساز شود. برخی افراد در فدراسیون فوتبال ما را اذیت می کنند که باید در جلسه با آقای بهاروند به این موضوع رسیدگی کنیم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال شاه منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع سیگار خارجی و توتون در شعبه دوم ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری، سیگارهای قاچاق را کشف و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6089458

دیگر خبرها

  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • خبر مهمی که وکیل توماج صالحی درباره او اعلام کرد
  • وکیل توماج صالحی: موکلم از فسادفی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودش را نکشت
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی