Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سیدجواد اشرفی دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم گفت: با توجه به برگزاری اجتماعات با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، شورای سیاستگذاری جشنواره تصمیم گرفت که مراسم اختتامیه را همزمان با دهه کرامت و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم از سوی سازمان بسیج رسانه استان قم و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، دبیرخانه کنگره شهدای استان قم و شهرداری قم برگزار شد.

دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم بیان کرد: در این جشنواره بیش از ۱۰۰ نفر از اهالی رسانه قم در بخش‌های خبر، تیتر، مصاحبه، گزارش، عکس، گزارش تصویری، ژورنالیسم تلویزیونی و مستند و همچنین بخش ویژه جشنواره به رقابت پرداختند.

اشرفی ادامه داد: در ابتدای سال جاری برگزاری مراسم اختتامیه به صورت مجازی مورد بررسی قرار گرفت و طی گفتگو‌هایی که با مدیران و اهالی رسانه صورت گرفت تصمیم بر این شد که برگزاری مراسم تا مساعد‌شدن شرایط به تعویق بیفتد.

او تصریح کرد: سال ۹۸ با اعلام فراخوان، جمع آوری آثار در آذرماه انجام شد و قرار بود که مراسم اختتامیه این جشنواره اواخر دی ماه برگزار شود که متاسفانه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی سبب شد که این مراسم به تعویق بیفتد.

دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم عنوان کرد: تصمیم شورای سیاستگذاری این جشنواره بر این بود که مراسم اختتامیه همانند سال ۹۷، اسفند ماه و بعد از برگزاری انتخابات برگزار شود در حالی که کمیته‌های اجرایی این جشنواره در حال آماده سازی مقدمات مراسم اختتامیه بودند شاهد شیوع بیماری کرونا و محدود شدن برگزاری اجتماعات بودیم و به همین دلیل برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره بازهم به تعویق افتاد.

اشرفی عنوان کرد: مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر دهم تیر ماه از ساعت ۱۸ در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار می‌شود و در این مراسم از نفرات برگزیده این جشنواره در بخش‌های مختلف با اهدای هدایا و تندیس جشنواره تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/الف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره رسانه ای ابوذر مراسم اختتامیه دهه کرامت فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم مراسم اختتامیه برگزاری مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در این مراسم افزود: شعر سعدی با وسعت اطلاعات او در حوزه‌های مختلف شخصیت خاصی از او ساخته بود، شعر سعدی در موضوعات مختلف سروده شده است، کمتر موضوعی می‌توان پیدا کرد که سعدی درباره آن سخن نگفته باشد.
محمود شالویی گفت: آغاز برنامه‌های سعدی در روز جمعه ۳۰ فروردین ‌در آرامگاه سعدی بوده است، تا امروز که اختتامیه آن برگزار می‌شود. به کوشش انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویدادهای مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبائی(ره)، موسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار شده است.‌
رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی افزود: بهتر است در کتاب های درسی آموزش هایی از بوستان، گلستان و شاهنامه گنجانده شود تا دانش آموزان با این شاعران آشنا شوند. بیان آثار سعدی برای نوجوانان امروز ما کمی سخت است پس اشعار سعدی باید با زبانی ساده بازسازی شوند.
در پایان این مراسم از حسن انوری و همسر غلامحسین یوسفی قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد