Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با مصوبه جدید هیات دولت به باشگاه‌های بدون بیمه نیز وام اعطا می‌شود.

فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تکلیف اعطای وام به باشگاه‌های بدون لیست بیمه اظهار کرد: ۹۰ درصد باشگاه‌های کشور در چنین شرایطی است. خوشبختانه با پیگیری‌های وزیر ورزش، در هیات دولت مصوب شد این تسهیلات به باشگاه‌های فاقد بیمه تامین اجتماعی نیز اعطا شود که مصوبه آن به تازگی به ما ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای هر نفر مشمول بیمه مبلغ ۱۶ میلیون پرداخت می‌شود، باشگاه‌ها نیز مبالغ مختلفی دریافت کرده‌اند. مثلا در مشهد یکی از باشگاه‌ها ۶ میلیارد تومان دریافت کرده و باشگاهی هم بوده که تنها ۱۶ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده است. مقدمات اعطای وام به باشگاه‌های بدون بیمه نیز از هفته آینده آغاز می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص پرداخت تسهیلات به مربیان بیان کرد: نخست اینکه باشگاه‌ها می‌توانند با همین تسهیلات به مربیان خود حقوق پرداخت کنند اما در قدم دوم اسامی مربیان را هم برای دریافت تسهیلات ارائه کرده‌ایم. باشگاه‌ها برای اخذ یا تمدید مجوز، تعداد و اسامی مربیان را اعلام می‌کنند و لیست مربیان را داریم.

فتاحی در خصوص اینکه از مربیان حق‌الزحمه‌ای اطلاعات دقیقی موجود نیست، اظهار کرد: یکی از ایرادات ما در باشگاه‌داری همین است که مربیان یا کارکنان آن به طور کامل ثبت و بیمه نمی‌شوند. کرونا باعث شد در این زمینه تلنگری به این وضعیت وارد شود.

وی درباره افزایش اجاره‌بهای زمین‌های ورزشی تحت مالکیت اداره کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: طبق تصمیم کمیته نرخ‌گذاری ۱۵ درصد افزایش نرخ اجاره خواهیم ‌داشت اما در عمل فکر نمی‌کنم این نرخ‌گذاری به طور کامل انجام شود چون باشگاه‌ها هنوز توان مناسبی ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، اولین جلسۀ شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان در بیمه سرمد شعبۀ این استان برگزار شد.

در این جلسه، که 29 فروردین‌ماه و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، برنامۀ عملیاتی شورا در سال جدید تبیین و راهکارهای تحقق برنامه توسط اعضا بررسی شد. همچنین بر مشارکت، همدلی و همسویی شرکت‌های بیمه به‌عنوان مهم‌ترین ابزار تحقق برنامه‌های تدوین‌شده تأکید شد.

به‌جهت ضرورت تسریع در ارائۀ پاسخ به گزارشات مورد درخواست نهادهای ناظر همچون سازمان امور اقتصادی و دارایی و استانداری، در مورد همکاری شرکت‌های بیمه در ارائۀ آمار و اطلاعات موردنظر بحث و تبادل نظر شد تا پاسخ مکاتبات در سریع‌ترین زمان ممکن جمع‌آوری و ارسال گردد.

لزوم اتخاذ رویه‌های یکسان در مناقصات بیمه‌ای استان از دیگر موارد موردبحث شورا بود، همچنین در این جلسه بررسی ساختارهای تشکیل کمیتۀ فنی و مناقصات در دستور کار قرار گرفت.

از دیگر موارد موردبحث در این جلسه، برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی برای خانوادۀ همکاران صنعت بیمه و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی بین کارمندان شعب استان اصفهان بود.

در پایان جلسه، به‌جهت استفاده‌ از‌ ظرفیت‌های شبکۀ فروش استان و همچنین رسیدگی به درخواست‌های صنفی و مشکلات ایشان، بر تشکیل جلسات هیئت‌رئیسۀ شورا به‌صورت فصلی با مسئولین انجمن صنفی نمایندگان تأکید شد.

دیگر خبرها

  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران