Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:00:35 GMT

تولید طلای روسیه در یک ماه ۱۰ درصد جهش کرد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۷۲۷۲

تولید طلای روسیه در یک ماه ۱۰ درصد جهش کرد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، وزارت مالی روسیه گزارش داد که تولید طلای این کشور به رشد خود ادامه داده و در بازه ژانویه تا فوریه ۹.۶ درصد نسبت به سال قبل جهش کرده است.

حجم طلای تولید شده در این ماه از ۳۶.۳ تن در سال ۲۰۱۹، به ۳۹.۷۱ تن رسیده است.

همچنین داده‌های این وزارتخانه نشان داد که تولید نقره در معادن روسیه در این ماه رشد کرده و به ۱۴۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۰ تن رسیده است.

روسیه همچنان در حال افزایش ذخایر ارزی خارجی خود می‌باشد. طبق گزارش بانک مرکزی میزان این ذخایر تا ۱ می به ۵۶۶ میلیارد دلار رسیده که از این میزان ۱۲۶ میلیارد دلار آن فقط به ذخایر طلا مربوط است.

سطح کنونی ذخایر طلا و ارز خارجی روسیه حالا حدود ۲۰ درصد از سطح هدف ۵۰۰ میلیارد دلاری، که چندین سال پیش توسط بانک مرکزی وضع شد، بالاتر است.

کد خبر 4954853

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه ذخایر ارزی روسیه طلا ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی بورس قیمت دلار عبدالناصر همتی تولید نفت سازمان امور مالیاتی قیمت نفت نهاده های دامی لوازم خانگی مالیات بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش یدیعوت آحارونوت درباره بن‌بست نظامی صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز یکشنبه در گزارشی نوشت که مقامات امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده اند که در غزه از لحاظ نظامی به بن بست رسیده اند.

بنابراین گزارش، در شرایط کنونی کابینه نتانیاهو و سران ارتش رژیم صهیونیستی هیچ راهبرد مشخصی در جنگ غزه ندارند و با وجود گذشت ۲۱۲ روز از این جنگ هیچ دستاورد مشخصی در اهداف اعلامی خود به ویژه از بین بردن حماس و آزادی اسرای صهیونیست نداشته اند.

این در حالی است که در روزهای اخیر جنبش حماس و میانجی‌گران مصری و قطری نیز بر این نکته تاکید کرده اند که توافق آتش بس و تبادل اسرا در غزه در دسترس است اما کابینه رژیم صهیونیستی در این زمینه کارشکنی می کند و به دلایلی خواستار عملی شدن این توافق نیست.

ناظران منطقه ای معتقدند نتانیاهو ادامه جنگ علیه غزه را تنها گزینه برای بقای خود در عرصه سیاسی می داند و معتقد است در صورت پایان جنگ برکناری و حتی محاکمه وی به دلیل ناکامی های متعدد در جنگ غزه و دیگر پرونده ها، کلید خواهد خورد.

کد خبر 6097095 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پُرشدگی سد‌ها بعد از بارش‌های اخیر
  • اوکراین : حملات سنگین روسیه به نیروگاه‌های ما یک میلیارد دلار خسارت وارد کرده است
  • وضعیت سدهای کشور پس از بارش‌های اخیر | هنوز ۱۱ استان دچار کم بارشی هستند
  • کم بارشی کماکان گریبانگیر ۱۱ استان
  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • پرشدگی سدها به ۶۵درصد رسید
  • گزارش یدیعوت آحارونوت درباره بن‌بست نظامی صهیونیست‌ها در غزه
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • سیل خسارتی به ذخایر گندم‌ وارد نکرد
  • طلای جهانی پس رفت