Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ توضیحاتی در خصوص احتمال جذب بال آلمانی منچسترسیتی داد. تاریخ انتشار: 20:02 - 01 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۰۷۴۱

خبرگزاری میزان- اولیور کان، عضو هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ در گفتگو با شبکه تلویزیونی «ZDF» آلمان اعلام کرد احتمال انجام یک حرکت سریع و ضربتی برای جذب لروی سانه وجود ندارد و در مذاکرات این باشگاه برای انتقال مهاجم آلمانی منچسترسیتی اتفاق جدیدی نیفتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانه که تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ با منچسترسیتی قرارداد دارد، مدت‌ها است مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته و مسئولان این باشگاه آلمانی تابستان گذشته هم تلاش بسیاری برای خرید این مهاجم ۲۴ ساله انجام دادند، اما مصدومیت شدید و بدموقع این بازیکن پیش از آغاز فصل این انتقال را منتفی کرد.

مذاکرات دو باشگاه برای توافق برسر مبلغ ۱۰۰ میلیون یورویی درخواستی سیتیزن‌ها همچنان ادامه دارد و اولیور کان، عضو هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ هم در پاسخ به چگونگی روند مذاکرات گفت: اگر مذاکرات ما برای انتقال سانه نهایی شود حتما آن را اعلام خواهیم کرد. لروی یک سال دیگر با منچسترسیتی قرارداد دارد و این موضوع از جنبه اقتصادی باعث می‌شود ما با احتیاط بیشتری حرکت کنیم. در این مورد چیز دیگری برای گفتن وجود ندارد.

پپ گواردیولا اخیراً درباره آینده حرفه‌ای لروی سانه، بال آلمانی‌اش گفته بود: لروی به اطلاع ما رسانده است که قصدی برای تمدید قراردادش با باشگاه منچسترسیتی ندارد. این بدین معناست که او قصد جدایی دارد که این اتفاق یا در تابستان پیش رو یا در پایان قراردادش رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: فلیک: در بازی با فرایبورگ همه چیز برای ما خوب بود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بایرن مونیخ اولیور کان بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲

باواریایی‌ها با قبول تساوی خانگی مقابل حریف اسپانیایی‌شان کار خود را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا سخت کردند.

دریافت 128 MB

دیگر خبرها

  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • واکنش تند حماس به ادعاهای جدید بلینکن درباره مذاکرات
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس