Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:21:25 GMT

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در بروجرد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۷۶۷۱

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در بروجرد

ایسنا/لرستان جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ۱۰ هزار بسته معیشتی در بین خانوارهای نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان توزیع شده است.

غلامرضا شجاعی در جلسه قرارگاه پدافند زیستی بروجرد که امروز یکم تیرماه در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون با اجرای سه مرحله رزمایش کمک مومنانه، ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳ میلیارد تومان در بین خانوارهای نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کمک‌های نقدی هر کدام به اررزش ۵۰۰ هزار تومان به حساب ۱۱۶۰ از کارگران فصلی و مشاغلی که در جریان شیوع بیماری کرونا آسیب دیده‌اند، توزیع شده است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطرنشان کرد: ۱۹۸۰ نفر از بسیجیان در قالب ۸۵ گروه جهادی در حوزه گندزدایی و رفع آلودگی فعالیت کرده‌اند.

شجاعی اضافه کرد: ۳ کارگاه تولید ماسک در شهرستان راه‌اندازی شده که روزانه ۲۵۰۰ ماسک تولید می‌کنند و ۵۰۰ بسته غذایی در بین خانوارهای کم‌بضاعت توزیع شده است.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت بسیجیان به منظور کامل کردن چرخه غربالگری و ضدعفونی یکهزار و ۳۶۰ نقطه از معابر و اماکن عمومی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ادامه داد: همچنین ۳۰۰ نفر از بسیجیان به عنوان همیاران سلامت انتخاب شده‌اند، تا شبکه بهداشت از آن‌ها در حوزه مقابله با بیماری کرونا استفاده کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رزمایش همدلی و کمک مومنانه بسيج توزیع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت