Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@10:46:26 GMT

یک مددجوی نکایی صاحب خانه شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۷۶۹۰

یک مددجوی نکایی صاحب خانه شد

کلید یک واحد مسکن مددجویی امروز(یکم تیر) در آستانه دهه کرامت با حضو مدیرکل کمیته امداد مازندران، رئیس کل دادگستری استان و خیران تحویل مددجوی نکایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نکا ، « حسین بریمانی ورندی » امروز ( اول تیر) در مراسم افتتاح یک باب منزل مددجویی در نکا به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت گفت: این واحد مسکونی به مساحت 68 متر مربع برای یکی از خانواده‌های ایتام تحت حمایت ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رئیس کمیته امداد نکا افزود: کمک های صورت گرفته برای ساخت این واحد مسکونی از طریق وام قرض‌الحسنه ، کمک های بلاعوض خیران و حامیان طرح اکرام و مصالح ساختمانی اهدایی از محل زکات بوده است.

 

وی همچنین با اشاره به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان این شهر ستان طی سال گذشته اظهار کرد:  سال گذشته به 402 خانواده خدمات عمرانی ارائه شد.

 

 

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسکن محرومان دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست‌ که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.
وی تصریح کرد در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم‌ نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

دیگر خبرها

  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌