Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@19:26:00 GMT

برتری 3 گله پرسپولیس مقابل شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۷۸۶۳

برتری 3 گله پرسپولیس مقابل شهرخودرو

پرسپولیس در دیدار تدارکاتی امروز خود مقابل شاگردان سرآسیایی موفق شد با سه گل به برتری دست یابد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل محمدی در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع لیگ برتر به مصاف شهرخودرو رفتند که در این بازی با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یافتند.

 

گل های پرسپولیس را در این بازی علی علیپور (2گل) و امید عالیشاه به ثمر رساندند و در نیمه اول اکبر صادقی کاپیتان شهرخودرو زننده تک گل تیمش لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی علیپور که در لیگ برتر نیز موفق به گلزنی به شهرخودرو شده بود اینبار نیز برابر مهدی رحمتی شم گلزنی خود را به نمایش گذاشت و در نیمه اول و در دقیقه 6 تک گل تیمش را به ثمر رساند که این گل در دقیقه 30 توسط اکبر صادقی پاسخ داده شد تا دو تیم با تساوی یک یک راهی رختکن شوند.


در نیمه دوم اما پرسپولیس موفق شد ابتدا توسط علی علیپور در دقیقه 67 گل دوم خود را به ثمر برساند و در ادامه نیز این امید عالیشاه بود که از روی نقطه پنالتی گل سوم را به نام خود کرد.

 

پرسپولیس در این بازی در نیمه اول با ترکیب علیرضا بیرانوند ،،شجاع خلیل زاده،محمدحسین کنعانی زادگان، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، مهدی شیری، محسن ربیع خواه، احمد نوراللهی، علی علیپور، امید عالیشاه و وحید امیری به میدان رفته بود و یحیی در نیمه دوم نیز تغییراتی در ترکیب تیمش داد.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌وپنجم لیگ جزیره چلسی در ویلا پارک مقابل استون ویلا متوقف شد.

به گزارش ایسنا، استون ویلا در خانه شروع خوبی داشت و با برتری ۲ بر صفر نیمه اول را به پایان رساند اما در نیمه مربیان ورق برگشت و پوچتینیو موفق به تغییر روند بازی شد.

با گل‌های دقایق ۶۲ و ۸۱ مادوئکه و گلگر کار به تساوی کشید و در دقیقه ۹۵ گل آبی‌های لندن توسط VAR رد شد تا بازگشت شاگردان پوچ تکمیل نشود.

با این نتیجه استون ویلا با ۶۷ امتیاز در رتبه چهارم ماند اما در صورت برتری تاتنهام در بازی‌های عقب افتاده‌اش این تیم به جایگاه پنجم جدول سقوط می‌کند و چلسی هم با ۴۸ امتیازی در جایگاه نهم باقی ماند اما هنوز به کسب سهمیه لیگ اروپا امید دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • قاتل پرسپولیس «بزرگ» بود؛ دیوانه وارترین شب زندگی شروین
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا