Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمعیت هلال احمر اسفراین گفت: ریزش تونل آلبلاغ اسفراین سبب سقوط سنگ بر روی یک جوان ۳۰ساله شد.

"ابراهیم سارمی"  روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اسفراین، اظهار داشت: حادثه آلبلاغ ظهر یکشنبه بر اثر ریزش تونل حفر شده در این منطقه رخ داد و سبب مصدوم شدن یکی از برداشت کنندگان سنگ معدن از ابن منطقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس جمعیت هلال احمر اسفراین افزود: مصدوم از ناحیه کمر و لگن دچار شکستگی شده و به علت وخامت حال مصدوم امداد رسانی با اعزام بالگرد امداد و نجات هلال احمر خراسان شمالی انجام شد.




معدن آلبلاغ اسفراین در ارتفاعات سخت گذری به همین نام و در محدوده پارک ملی ساریگل واقع در شمال شرق این شهرستان قرار دارد.

 


برداشت غیرمجاز از این معدن سرب و روی، که در منطقه ای با همین نام واقع است، از سال گذسته  با هجوم سودجویان به این منطقه همراه شده که با ورود شورای تامین خراسان شمالی در اواخر اردیبهشت ماه سال گذشته، این ناحیه از حضور سودجویان پاکسازی شد اما، پس از  مساعد شدن شرایط جوی امسال نیز با حضور مجدد برخی افراد محلی و غیرمحلی، برداشت غیرمجاز از این معدن مجدد آغاز شده است.

 

 

 

پایان پیام/639

منبع: شبستان

کلیدواژه: معدن آلبلاغ اسفراین حادثه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حمید محبوبی اظهار کرد: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه‌بخش بود.

محبوبی تصریح کرد: پس از چهار ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه‌دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش‌بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن‌کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران