Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مجتمع محدوده های اکتشافی خراسان جنوبی با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی کارخانه فرآوری طلای هیرد خواستار تسریع در روند تملک زمین سایت اداری و کارگاهی معدن و همچنین تملک زمین ۱۰۰ هکتاری محل احداث کارخانه فرآوری شد

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مجید بیکی؛ فرماندار نهبندان به همراه معاونین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان از پروژه در حال ساخت کارخانه طلای هیرد بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید علیرضا جلالیان؛ مدیر مجتمع محدوده های اکتشافی خراسان جنوبی با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی کارخانه فرآوری طلای هیرد خواستار تسریع در روند تملک زمین سایت اداری و کارگاهی معدن و همچنین تملک زمین ۱۰۰ هکتاری محل احداث کارخانه فرآوری شد که فرماندار نهبندان نیز برای تسریع در این روند قول مساعد داد.

بحث جابجایی مسیر خط لوله گاز از کادر اجرایی کارخانه یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این بازدید بود که با پیگیری فرماندار نهبندان مقرر شد شرکت گاز استان نسبت به تغییر مسیر خط لوله اقدام لازم را معمول نماید.

همچنین در جریان این بازدید نماینده شرکت آبادراهان پارس به عنوان سرمایه گذار معدن و کارخانه طلای هیرد ضمن ارائه گزارشی در خصوص میزان پیشرفت پروژه به بیان مشکلات خود از جمله مشکل بیمه ای کارگاه در حوزه تامین اجتماعی پرداخت که با پیگیری تلفنی فرماندار این مشکل نیز در محل برطرف شد.

گفتنی است معدن طلای هیرد در ۱۵۰ کیلومتری جنوب بیرجند و ۸ کیلومتری روستای بصیران قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طلا هیرد کارخانه فرآوری تملک زمین طلای هیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است

فرماندار همدان در شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده و اقدامات کارشناسی خوبی در حال انجام است، گفت: در این راستا مسائل ترافیکی با نظرات کارشناسی و بهتر برای تصمیم به استان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اجرای طرح زوج و فرد در همدان را موفق دانست و اظهار کرد: این طرح را ادامه خواهیم داد، البته باید طوری مدیریت کنیم که استثناها کمتر شود تا از اثر آن کاسته نشود؛ ما در اجرای این طرح به دنبال این هستیم مردم را به سمت حمل و نقل عمومی سوق دهیم.

وی با اشاره به اهمیت رفع نقاط حادثه‌خیز افزود: این مسئله مهم است و تاکنون ۲۴ نقطه رفع حادثه شده و باید در ادامه کمک کنیم کار مابقی نیز تسهیل شود.

فرماندار همدان ادامه داد: ایجاد مشاغل در بلوارهایی نظیر بعثت معضلاتی ایجاد کرده و باید رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گیرد و با جدیت مدیریت شود.

مخفی با بیان اینکه اجرای پارک حاشیه‌ای مهم است و باعث کاهش ترافیک خواهد شد، اضافه کرد: از پلیس راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم تا در اجرای این طرح شهرداری را کمک دهد.

وی رفع مشکلات ترافیکی سه زیرگذر بلوار بعثت، صدا و سیما و پژوهش را مهم عنوان کرد و در ادامه در خصوص مدارسی که در محدوده ترافیک احداث شده‌اند، خاطرنشان کرد: به چند مدرسه سال گذشته اجازه احداث ندادیم و چند مدرسه هم باید ساماندهی شوند؛ موضوع بار دیگر به این مدارس ابلاغ شود و نیاز به پیگیری است چرا که اهمیت آن تنها مربوط به مسئله ترافیکی نیست و عدم توجه به آن خطراتی به همراه دارد.

کد خبر 748918

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت