Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در گفتگوی ویژه خبری منتظری در پاسخ به این سوال که سیستم نظارتی قوه قضائیه چه ایراداتی داشته که نتوانسته تخلفات فسادهای داخلی از جمله فساد طبری را بفهمد؟ گفت: بنده اطلاعی که دارم و در بخشی که حضور داشتیم بینی و بین الله دستگاه قضا در دوره قبل و فعلی با قضات فاسد برخورد کرده و می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار برخوردها و پرونده‌های برخورد با فساد را داریم. بیش از ۱۲ هزار قاضی در قوه قضائیه داریم و شهادت می‌دهم اکثر قضات ما پاکدامن هستند. در این عرصه تعداد اندکی هم قاضی ممکن است دچار لغزش‌های مالی و اخلاقی شوند. به موجب اینکه خبرها برسد دستگاه ناظر آن را دنبال می‌کند. پرونده‌هایی دارم و مرتب دادگاه انتظامی ما رصد می‌کند.

وی افزود: در رابطه با پرونده مورد اشاره باید بگویم پرونده بسیار گسترده و دارای جهت‌های مختلفی است. پرونده به این مهمی در جریان رسیدگی است و در این مقطع زمانی پاسخ گویی به برخی از این ابهامات ممکن است در روند رسیدگی مشکلاتی ایجاد کند خوشبختانه دادگاه در حال رسیدگی است. انتظار داریم در پایان رسیدگی به این پرونده ابعاد مختلفش مورد رسیدگی قرار گیرد و دادگاه در مقدمه رأی خود و در گردش کار خود ابهام زدایی برای خودش و مردم کند. انتظارم از مردم این است که صبر کنند روند رسیدگی دادگاه به اتمام برسد.

دادستان کل کشور در خصوص مرگ قاضی منصوری گفت: حادثه‌ای در خارج از کشور اتفاق افتاده و فردی که در مظان اتهام بوده متأسفانه در جایگاه قضا هم بوده، دچار حادثه شده است و ابعاد حادثه برای ما مشکوک و مورد سوال است و به عنوان مقام قضائی نمی‌توانیم تا روشن شدن ابعاد ماجرا اظهار نظر کنیم. نامه‌ای را برای دادستان رومانی از طریق وزارت خارجه ارسال کردیم. همین امشب مشغول تهیه نامه‌ای بودیم که از وزیر خارجه سوالاتی را مطرح کنیم و به عنوان رابط این سوالات باید دنبال شود. گفته شده او خودکشی کرده و یا کشتن شده است. نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم. خود ما هم گمان‌هایی را می بریم.

کد خبر 4954993 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستان کل اکبر طبری غلامرضا منصوری محمد جواد ظریف رومانی وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران قوه قضاییه ویروس کرونا شورای شهر تهران آتش سوزی اکبر طبری سازمان تامین اجتماعی وضعیت هوای تهران سیدابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی بازنشستگان شورای عالی استان ها نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع سیگار خارجی و توتون در شعبه دوم ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری، سیگارهای قاچاق را کشف و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6089458

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت