Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان کل کشور با اشاره به وظایف وزارت ورزش گفت: دادستانی و سازمان بازرسی کل کشور بحث قرارداد‌های فوتبال را دنبال خواهند کرد. تاریخ انتشار: 00:18 - 02 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۰۹۳۸

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما بمناسبت هفته قوه قضاییه با اشاره به وظایف وزارت ورزش اظهار کرد: وزارت ورزش باید در راستای تکالیف قانونی بر قرارداد‌های فوتبال نظارت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دادستان کل کشور: درباره قرارداد ویلموتس از وزیر ورزش سوالات زیادی داریم مقابله با قاچاق گسترده خاک با ورود دستگاه قضایی/ فرار مالیاتی یکی از مصادیق حقوق عامه است

دادستان کل کشور در ادامه با بیان این موضوع که نباید قرارداد محرمانه در کشور داشته باشیم، گفت: وزارت ورزش طبق قانون مکلف است بر قرارداد‌ها نظارت کند و اگر نتوانست باید به قوه قضاییه مراجعه کند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی و مجلس اگر به نظارت‌های تکلیفی خودشان عمل کنند از بسیاری مشکلات جلوگیری می‌شود.

دادستان کل کشور تاکید کرد: دادستانی و سازمان بازرسی کل کشور بحث قرارداد‌های فوتبال را دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان کل کشور قوه قضاییه قرارداد های فوتبال دادستان کل کشور وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع)
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق (ع)
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع) + تصاویر
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است