Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه مهاجم آلمانی لایپزیش به حمایت از موکل خود می پردازد.

طرفداری - تیمو ورنر به صورت رسمی به باشگاه چلسی پیوست و از ابتدای ماه جولای باید به این باشگاه برود و نمی تواند لایپزیش را در لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

به گزارش گل، کارل هاینز فورستر، مدیر برنامه تیمو ورنر اذعان می کند که به دلیل عدم همراهی لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا توسط ورنر، تصویر بدی از موکلش در رسانه ها ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولیور مینتسلاف، مدیرعامل باشگاه لایپزیش پیش از دیدار با دورتموند به حمایت از ورنر پرداخته بود و او را یک ورزشکار واقعی نامیده بود. اکنون مدیر برنامه ورنر نیز با صحبت های مینتسلاف موافق است.

ورنر در شرایط سختی قرار گرفته است

آنچه که باعث ناراحتی من می شود این است که اکنون تیمو (ورنر) در شرایط سختی قرار گرفته است و به عنوان یک ورزشکار بد که باعث ناامیدی هم تیمی های خود شده است، توصیف می شود. من باید به طور کاملا شفافی این صحبت ها را رد کنم و من با آنچه که اولیور مینتسلاف قبل از بازی روز گذشته با دورتموند گفت، موافق هستم. اگر او مجبور می شد تا پس از تعطیلات، برای آمادگی بیشتر و حضور در بازی های لیگ قهرمانان اروپا به لایپزیش بازگردد، می توانست شروع خوبی در باشگاه جدیدش داشته باشد. تیمو باید در اول ماه جولای به چلسی برود و او در اواسط یا اواخر ما آگوست به چلسی نخواهد رفت و این تصمیم توسط هر سه طرف اتخاذ شد و فقط تصمیم خود تیمو نبود.  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیر برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«نون.خ ۵» هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و لحظات جذابی را برای مخاطبان رقم می‌زند. شب گذشته  حال و هوای زندگی کولبران به تصویر کشیده شد و شما می توانید بخش هایی از آن را مشاهده کنید.

فصل پنجم سریال «نون.خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است و در نظر سنجی اخیر رسانه ملی به عنوان پربازدیدترین سریال معرفی شد. 

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

دیگر خبرها

  • نه به پاریس: ژاوی قصد بازگشت ندارد
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • اطمینان لایپزیش؛ ژاوی سیمونز یک فصل دیگر هم می‌‎ماند
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا