Web Analytics Made Easy - Statcounter

از تبریز خبر می رسد فسخ یک طرفه قرارداد تراکتوری ها با تولیدی لی نینگ، به زودی این تیم را با بحران بزرگی روبرو خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از مهمترین تغییر تراکتوری ها در یک سال گذشته را می توان در اسپانسر پیراهن های این تیم دانست. سرخ پوشان تبریزی که در سال های اخیر برندهای مختلف و متنوعی را همراه خود دیده بودند از ابتدای لیگ نوزدهم با البسه ای منقش به آرم آدیداس به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند درباره اینکه تراکتوری ها با آدیداس قرارداد بستند و یا لباس های خود را از این کمپانی خریداری کردند، کاری نداریم اما به تن کردن این پیراهن در لیگ نوزدهم و البته پوشیدن لباس های تولیدی مجید در لیگ هجدهم به احتمال فراوان، تبریزی ها را دچار غرامت مالی سنگینی خواهد کرد.



داستان لباس های تراکتوری ها از این قرار است که پس از آغاز بازی های لیگ هفدهم و آغاز مدیریت سردار آجرلو در این تیم، قراردادی برای تولید البسه با کمپانی چینی لی نینگ بسته شد که تا پایان فصل نیز با اسپانسری همین برند بازی های تراکتوری ها برگزار شد.
اما پس از آغاز لیگ هجدهم، خبری از ادامه همکاری با چینی ها نبود و بازیکنان تیم تراکتور با لباس های تولیدی مجید پا به میدان می گذاشتند و تا پایان فصل نیز از البسه همین تولیدی استفاده کردند و طبیعتا چون از مفاد قرارداد با لی نینگ خبری در دست نبود تصور می شد که همکاری آنها با تبریزی ها یک فصل بیشتر نبوده است.
از آغاز لیگ نوزدهم و اردوی پیش فصل تراکتوری ها نیز خبر رسید این تیم قرار است با آدیداس قرارداد همکاری امضا کند و در نهایت چه آنها قرارداد بسته باشند و چه به مانند تیم ملی لباس های این برند را خریده باشند، به جای مجید با لباس های آدیداس در میدان حضور می یافتند و یگر کسی سراغی از لی نینگ و قرارداد با آنها نگرفت.
حالا از تبریز خبر می رسد که گویا کمپانی چینی به فسخ یک طرفه قرارداد با تراکتور توسط طرف ایرانی معترض شده است و به دنبال کسب غرامت مالی از این باشگاه است. آن طور که در این باره شنیده شده گویا قراردادی که در زمان آجرلو با آنها بسته شده ۳ ساله بوده و قرار بر این بوده تا البسه تراکتوری ها طی این قرارداد سه ساله به رایگان در اختیار آنها قرار بگیرد که پس از روی کار آمدن تیم جدید مدیریتی به صورت یک طرفه فسخ شد. یعنی تراکتور باید در لیگ های هجدهم و نوزدهم نیز مثل فصل هفدهم لیگ برتر، با برند لی نینگ به میدان می رفت.



در این باره شنیدیم مبلغ مورد نظر کمپانی چینی که به عنوان ضرر و زیان از آن نام برده می شود یک میلیون و دویست هزار دلار است که در حال حاضر شکایت آنها در کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال پیگیری است.

به غیر از تراکتوری ها، در لیگ هفدهم دو تیم پرسپولیس و استقلال نیز از لباس های تولیدی کمپانی چینی لی نینگ استفاده کردند. برندی که سال ها به عنوان اسپانسر کمیته ملی المپیک ایران به فعالیت می پرداخت.

احتمالا مدیران جایگزین آجورلو از قرارداد سه ساله با لی نینگ بی خبر بوده اند اما اگر شرکت چینی مدارک مستندی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کند، کار تیم تبریزی سخت می شود. طرفداری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آدیداس تراکتور آدیداس تراکتور کمپانی چینی تراکتوری ها لی نینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت، اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • چه کشورهایی در گذشته جزئی از خاک ایران بوده‌اند؟
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند