Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان کونته با پیروزی در بازی عقب افتاده، فاصله خود را تا صدر جدول به 6 امتیاز رساندند. مطابق انتظار سه تیم برای اسکودتو خواهند جنگید.

طرفداری - دو تیم اینتر و سمپدوریا از ساعت 00:15 در چارچوب سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند. اینتر با این پیروزی در بازی عقب مانده اش به فاصله 5 امتیازی با لاتزیو و 6 امتیازی با یوونتوس رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول، لوکاکو و لائوتارو مارتینز در دقایق 10 و 33 گلزنی کردند تا خیال اینتر بابت پیروزی تا حد زیادی راحت شود. با این حال در نیمه دوم، تورزبی در دقیقه 52 برای سمپدوریا گلزنی کرد تا بازی برای شاگردان کونته در راه حفظ نتیجه کمی سخت شود. اینتر باز هم در نیمه اول بهتر از نیمه دوم بود. 

جزئیات بازی

تورنمنت: سری آ ایتالیا

تاریخ: دوشنبه 2 تیر 1399

ساعت: 00:15

ورزشگاه: جوزپه مه آتزا

گلزنان: روملو لوکاکو (10)، لائوتارو مارتینز (33) برای اینتر

مورتن تورزبی (52) برای سمپدوریا

ادای احترام بازیکنان اینتر و سمپدوریا به ماریو کورسو، اسطوره اینتر که روز گذشته درگذشت آمار بازی و ترکیب ابتدایی اینتر-سمپدوریا

 

تکمیل می شود

شرح گل ها:

دقیقه 10، روملو لوکاکو برای اینتر: با پاس بلند اشکرینیار، لائوتارو مارتینز فرار خوبی را آغاز کرد و توپ را به لوکاکو سپرد. مهاجم بلژیکی پس از یک و دوی زیبا با اریکسن از درون محوطه جریمه با ضربه پای چپ دروازه را باز کرد. 

دقیقه 33، لائوتارو مارتینز برای اینتر: مشابه با گل اول، این بار لوکاکو فرار خوبی را آغاز کرد و توپ را در محوطه جریمه به کاندروا سپرد و او هم توپ را به طور عرضی در مقابل دروازه به لائوتارو پاس داد. مهاجم آرژانتینی کار سختی برای گلزنی نداشت و به راحتی دروازه را باز کرد. کار تیمی اینتر روی هر دو گل عالی بود. 

دقیقه 52، مورتن تورزبی برای سمپدوریا: روی کرنر ارسالی سمپدوریا، ضربه سر عمر کالی به تیرک افقی دروازه اینتر برخورد کرد و در بازگشت، تورزبی در مقابل دروازه موفق به گلزنی شد. 

ویدئوی خلاصه بازی

تکمیل می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان

به گزارش صدای ایران از ایرنا، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم فوتبال الاتحاد و الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب به مصاف یکدیگر رفتند.

الهلالی‌ها با حذف الحازم و التعاون به این مرحله رسیدند و التحاد نیز با کنار زدن الفحیا و الفیصلی جواز حضور در این مرحله را کسب کرد.

الهلال که از همان دقایق ابتدایی بازی را هجومی آغاز کرد در نهایت دقیقه ٢۵ بازی توسط میشل موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه حریف سنتی خود کند. در نهایت نیمه نخست این بازی با برتری شاگردان ژرژ ژسوس پایان یافت.

سرانجام بعد از حملات فراوان الاتحاد برای جبران گل خورده عیدالرزاق حمدالله موفق شد گل تساوی را در دقیقه ۶٧ وارد دروازه الهلال کند.

١۴ دقیقه بعد از این گل سعود عبدالحمید روی پاس مالکوم موفق شد گل دوم الهلال را وارد دروازه التحاد کند.

اگر چه با اخراج ساویچ الهلال ده نفره ادامه بازی را دنبال کرد، اما در پایان این شاگردان ژسوس بودند که با برتری ٢ بر یک راهی فینال شدند و در این دیدار باید به مصاف برنده دیدار الخلیج و النصر بروند.

دیگر خبرها

  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم