Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخیو راموس کاپیتان رئال با گلی که امشب وارد دروازه رئال سوسیداد کرد توانست رکورد بهترین گلزن تاریخ لالیگا را به تنهایی از آن خود کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب با برتری 1-2 در زمین رئال سوسیداد توانست به صدر جدول لالیگا برسد. بردی که برای راموس طعم دیگری داشت چرا که توانست با گلزنی از روی نقطه پنالتی، به بهترین مدافع گلزن تاریخ لالیگا تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پنالتی ای که وینیسیوس از مدافع سوسیداد گرفت، سرخیو راموس در دقیقه 50 با ضربه ای بر خلاف جهت دروازه بان توانست رئال را 1-0 پیش بیندازد. کاپیتان دقایقی بعد به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و به روی سکوها رفت. شرایط او به گونه ای بود که شاید یکی دو هفته به دور از میادین بماند.

راموس هفته گذشته توانسته بود دروازه ایبار را هم باز کند تا به رکورد 67 گل زده رونالد کومان اسطوره هلندی بارسا برسد و از امشب به بعد به تنهایی رکورد را در اختیار خواهد داشت. راموس گل خود را نیز به شکل ویژه ای جشن گرفت.

 

 

 

 

 

 

هرچند دیگر برخی منابع اسپانیایی سرخیو راموس را بعد از فرناندو هیه رو(105 گل) به عنوان دومین مدافع گلزن لالیگا معرفی کرده اند ولی مارکا و آاس معتقدند که راموس بهترین مدافع گلزن تاریخ لالیگاست و برای این ادعا دلیل خاص خود را هم دارند.

 

در واقع هرچند فرناندو هیه رو با 105 گل به فوتبالش پایان داد اما او بین سال های 1991 تا 1994 در خط میانی رئال و نزدیک به خط حمله بازی می کرد. در واقع رادومیر آنتیچ در فصل 92-1991 هیه رو را یک خط جلوتر برد و او توانست 44 گل به عنوان هافبک به ثمر برساند و به عنوان مدافع 61 گل در کارنامه او ثبت شده است.

بهترین فصل او از لحاظ گلزنی نیز 92-1991 بود. هیه رو در مجموع 25 بارپشت ضربات پنالتی ایستاد و 22 گل نیز از این طریق به ثمر رساند.

 

 

 

 

 

68.65 درصد گل های رونالد کومان نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیدند. او 46 گل را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریفان کرد و بهترین رکوردش نیز به فصل 92-1991 بر می گردد که 16 گل زد و یازده تای آنها از روی نقطه پنالتی بود.

از 68 گل راموس اما تنها 17.6 درصد از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است(12) و تنها یک بار برابر سویا پنالتی خود در لالیگا را از دست داده است. با جدایی رونالدو در تابستان 2018 بود که راموس پنالتی زن اول رئال شد.

راموس فصل جاری با 9 گل در لالیگا و دو گل در لیگ قهرمانان پس از بنزما بهترین گلزن رئال است. قطعا معروف ترین گل او برای رئال، گل دقیقه 93 در فینال لیگ قهرمانان 2014 برابر اتلتیکو است.

 

سرخیو راموس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادرید روی نقطه پنالتی تاریخ لالیگا سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت

شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب یک پیروزی خارج از خانه مقابل سوسیه‌داد یک قدم دیگر به قهرمانی در لالیگا نزدیک شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز سی‌و‌سومین هفته از رقابت‌های لالیگای اسپانیا، شب گذشته (جمعه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و رئال سوسیه‌داد در ورزشگاه آنوئتای شهر سن‌سباستین در ایالت باسک به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر تیم فوتبال رئال مادرید خاتمه یافت.

کهکشانی‌ها که خودشان را برای مصاف مهم با بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کنند، با گلزنی آردا گولر در دقیقه 29 پیش افتادند. دروازه تیم میهمان در دقیقه 32 توسط بازیکن سابقش تاکه‌فوسا کوبو باز شد، اما VAR حکم به مردود بودن این گل داد. در ادامه مسابقه اما دیگر توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و به این ترتیب همان تک گل بازیکن ترکیه‌ای که برخلاف همیشه این بار در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، سرنوشت بازی را مشخص کرد.

با این پیروزی رئال مادرید 84 امتیازی شد و در فاصله پنج هفته به پایان فصل جاری لالیگا، فاصله‌اش را با بارسلونا که 70 امتیازی است، به 14 امتیاز افزایش داد. به این ترتیب مردان کارلو آنچلوتی نه تنها با روحیه‌ای مضاعف آماده سفر به مونیخ شدند، بلکه یک قدم دیگر به فتح لالیگا نزدیک شدند.

سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو

 

دیدارهای سی‌و‌سومین هفته لالیگا امروز با چهار مسابقه دیگر پیگیری می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

لاس پالماس - جیرونا، ساعت 15:30 (به وقت تهران)
آلمریا - ختافه، ساعت 17:45
آلاوس - سلتاویگو، ساعت 20:00
اتلتیکومادرید - اتلتیک بیلبائو، ساعت 22:30

در جدول رده‌بندی مسابقات پس از رئال مادرید که 84 امتیازی شد و بارسلونای 70 امتیازی، تیم‌های جیرونا با 68 و اتلتیکومادرید با 61 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی