Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی بهاری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای آمادگی کامل تیم در راستای حضور موفق در ادامه مسابقات لیگ دسته اول، اردویی با ۲ بازی دوستانه مقابل تیم‌های لیگ برتری تراکتور و ماشین‌سازی در تبریز برگزار شد.

وی گفت: تیم ۹۰ در روز چهارشنبه مقابل تیم لیگ برتری ماشین‌سازی به برتری ۲ بر یک دست یافت و روز شنبه هفته جاری نیز با نتیجه سه بر یک تراکتور تبریز را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل تیم ۹۰ ارومیه ادامه‌داد: پورصادقی، سوداگر و طجرلو در بازی برابر تراکتور گل‌های ۹۰ را به ثمر رساندند.

بهاری افزود: بعد از اردوی تبریز، در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری یک اردو در تهران و برگزاری دیداری دوستانه در پایتخت هستیم که تا این لحظه به طور قطعی مشخص نشده است.

وی گفت: با حمایت مسوولان و بازگشت شاداب بازیکنان، امیدواریم بتوانیم در دیدارهای آتی لیگ دسته اول، نتایج لازم را کسب و جواز صعود به لیگ برتر را کسب کنیم.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان دیدارهای هفته بیست‌وششم با کسب ۱۱ پیروزی، ۱۱ تساوی، چهار شکست، ۲۰ گل‌زده، ۱۰ گل‌خورده و اندوختن ۴۴ امتیاز پس از تیم‌های مس رفسنجان، مس کرمان، خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک در رده پنجم جدول قرار دارد.

۹۰ ارومیه روز دهم تیرماه در هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول به مصاف تیم رده سیزدهمی آرمان گهر خواهدرفت.

برچسب‌ها آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه لیگ دسته اول ۹۰ ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم

12 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب فینال جام حذفی انگلستان فصل 2011/12، دو تیم چلسی و لیورپول در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند. ابتدا چلسی با گل های رامیرز و دیدیه دروگبا از حریف پیش افتاد اما در ادامه اندی کارول اختلاف را به حداقل رساند. نتیجه 2-1 اما تا پایان پابرجا ماند تا چلسی برای هفتمین بار قهرمان جام حذفی شود.

دانلود (14.8MB)

دیگر خبرها

  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال