Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-05@10:07:23 GMT

بارزانی، از مصوبه پارلمان عراق حمایت کرد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۰۷۴۶

بارزانی، از مصوبه پارلمان عراق حمایت کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، یک منبع آگاه اعلام کرد که «نچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق در جریان دیدار با «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح این کشور در خصوص حمایت از مصوبه پارلمان عراق مبنی بر بیرون راندن نظامیان خارجی از این کشور رایزنی کرد.

در جریان این دیدار در خصوص دیگر مسائل مورد توجه ۲ طرف و در رأس آنها روابط میان دولت مرکزی و دولت اقلیم کردستان عراق بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این منبع آگاه اعلام کرد که در جریان این نشست، بارزانی بر حمایت از مصوبه پارلمان مبنی بر بیرون راندن نظامیان خارجی از عراق و هم چنین حرکت به سمت تکمیل کردن روند تصویب قانون انتخابات با هدف برگزاری انتخابات زود هنگام تاکید کرد.

لازم به ذکر است که این هیأت کردی به ریاست نچیروان بارزانی از چند روز قبل وارد بغداد شده و در جریان دیدار با مقامات عراقی در خصوص راه های حل مسائل فیما بین رایزنی می کند.

گروه های سیاسی عراقی طی دوره اخیر برای اجرایی کردن مطالبات خود مبنی بر لزوم اخراج نظامیان آمریکایی از کشور تلاش بیشتری می کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در درگیری‌های امروز در شهرک دیر غصون در شمال طولکرم، یکی از نظامیان این رژیم از یگان ویژه یمام زخمی شده است.

این در حالی است که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از بیش از ۱۲ ساعت تخریب و محاصره خانه‌ای در روستای «دیر الغصون» در شمال طولکرم عقب‌نشینی از این منطقه را آغاز کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی در این یورش ۲ مبارز تحت تعقیب فلسطینی را به شهادت رسانده است.

برخی منابع نیز گزارش دادند که یک مبارز فلسطینی در جریان این یورش نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و پیکر وی از سوی نظامیان صهیونیست ربوده شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند زخمی و احتمالاً شهید را از منطقه‌های پیرامونی این خانه محاصره‌شده به یک خودرو نظامی منتقل کرده‌اند.

بر اساس گزارش خبرنگار المیادین به نقل از شاهدان عینی ۳ فلسطینی در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به دیرالغصون به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی به روستای بیت ریما در شمال غرب رام الله در کرانه باختری حمله ور شد.

در جریان این یورش یک جوان فلسطینی به شدت زخمی شد.

کد خبر 6096572

دیگر خبرها

  • بارزانی وارد تهران شد
  • رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد
  • سفر مهم بارزانی به تهران پس از ۳سال | جزئیات دیدارهای رییس اقلیم کردستان
  • بارزانی امروز به تهران سفر می‌کند
  • سفر نیچروان بارزانی به تهران
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته