Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@12:37:51 GMT

تیم های فصل آینده دو لژیونر ایرانی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۰۷۷۱

تیم های فصل آینده دو لژیونر ایرانی مشخص شد

تیم های فصل آینده کریم انصاری فرد و امید ابراهیمی مشخص شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، باشگاه السیلیه تصمیم گرفت به همکاری خود با کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی و کارا آمبودگی، مدافع اهل سنگال برای فصل جدید ادامه دهد. پیش از این قرارداد نذیر بالحاج، بازیکن اهل الجزایر نیز تمدید شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که روزنامه الرایه قطر روز گذشته از قطع همکاری السیلیه با انصاری‌فرد خبر داده بود.

همچنین روزنامه الرایه قطر نوشت:

امید ابراهیمی پس از پایان یک فصل بازی قرضی برای تیم یوپن بلژیک به الاهلی دوحه باز می‌گردد. او یک بازیکن قدرتمند و تقویت کننده بسیار خوبی برای خط میانی تیم الاهلی در فصل آینده خواهد بود و به تیمی قرض داده نمی‌شود. ابراهیمی با وجود اعتماد کادر مدیریتی الاهلی به درخواست سرمربی پیشین اسپانیایی به یوپن بلژیک پیوسته بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امید ابراهیمی کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف دومفریس در اینتر تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود

باشگاه اینتر قصد دارد تا دو هفته آینده تکلیف ماندن یا جدایی بال هلندی‌اش را مشخص کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر که دو هفته پیش بیشتمین قهرمانی‌اش در سری A ایتالیا را قطعی کرد، حالا تمرکز خود را روی حفظ بازیکنان کلیدی‌اش گذاشته که یکی از آنها دنزل دومفریس است، هرچند هنوز نتوانسته با این بال هلندی برای تمدید قرارداد به توافق برسد. پایگاه خبری «Fcinter1908» در این باره گزارش داد؛ مدیران باشگاه اینتر احساس می‌کنند که دومفریس 28 ساله برنامه‌ای برای تمدید قراردادش ندارد تا بتواند تابستان 2025 به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. باشگاه نمی‌خواهد این بازیکن را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد و احتمالاً در صورت ناکامی در تمدید قرارادش، تابستان پیش‌رو او را در لیست فروش قرار خواهد داد. طبق این گزارش؛ احتمال جذب آرون وان‌بیساکا از منچستریونایتد از سوی باشگاه اینتر رد نشده است.

پاسکواله گوارو خبرنگار ایتالیایی هم در این باره گزارش داد؛ مدیران اینتر تا دو هفته آینده با مدیر برنامه‌های دنزل دومفریس ملاقاتی خواهند داشت و همین ملاقات مشخص خواهد کرد که آینده حرفه‌ای این بال هلندی چه خواهد شد. هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از سوی اینتر به این بازیکن نشده است. گوارو همچنین مدعی شد که مایکل کایود از فیورنیتنا گزینه احتمالی اینتر برای جانشینی دنزل دومفریس نیست.

گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

همچنین روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا در شماره امروز (سه‌شنبه) خود گزارش داد؛ باشگاه اینتر که خرید مهدی طارمی برای فصل بعد را قطعی کرده، همچنان به دنبال اضافه کردن مهاجمی دیگر به ترکیب تیم تحت‌هدایت سیمونه اینزاگی در تابستان پیش‌رو است چون اینتر در مقطعی از فصل جاری به خاطر افت لائوتارو مارتینس و مارکوس تورام در امر گلزنی مشکل داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکلیف دومفریس در اینتر تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • روزنامه ایتالیایی: ناتو در جنگ اوکراین برای خود دو خط قرمز مشخص کرده است
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد