Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین وزیر راه و شهرسازی به همراه رئیس بنیاد مستضعفان کشور به منظور بازدید از روند ساخت پروژه راه های استان البرز وارد البرز شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین وزیر راه و شهرسازی به همراه رئیس بنیاد مستضعفان کشور صبح امروز دوشنبه (۲ تیر) به منظور بازدید از روند ساخت پروژه راه های استان البرز وارد البرز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، در حال حاضر پنج پروژه ملی راه سازی در البرز در حال انجام است که احداث آزاد راه همت به عنوان یکی از این پروژه های ملی در حال طی کردن مراحل پایانی است.

همچنین احداث و بهسازی 172 کیلومتر راه روستایی در استان البرز در قالب قراردادهای منعقد شده با پیمانکاران به منظور احداث، نوسازی و بهسازی و روکش آسفالت راه های روستاهای این استان از سال گذشته در دست اقدام است.

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزاد راه همت پروژه راه سازی استان البرز پروژه راه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این دانش آموزان دانش آموزان در قالب یک تور علمی، از تصفیه خانه آب شهر ارومیه بازدید و با روند و مراحل تصفیه آب شرب آشنا شدند.   این بازدید در راستای فعالیت‌های آموزشی و با هدف آشنایی دانش آموزان از تأسیسات و فرآیند تصفیه آب انجام شد.   در این بازدید کارشناسان تصفیه خانه آب ارومیه چگونگی روند تصفیه آب مصرفی را برای دانش آموزان شرح دادند.

دیگر خبرها

  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز