Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مهدی جمال ابراز داشت: جبران خسارت واحدهای آسیب‌دیده گردشگری به‌ویژه بومگردی‌ها به‌ فرمان وزیر در دستور کار هیئت دولت قرارگرفته است.

وی افزود: خسارت کرونا به گردشگری استان سمنان به استانداری و وزارت اعلام‌شده است و به هر واحد بومگردی دارای اشتغال بهره‌مند از بیمه ۱۲ الی ۱۶ میلیون تومان تسهیلات با تنفس چهارماهه و نرخ ۱۲ درصد پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان ابراز داشت: اکثر بومگردی‌ها به صورت خانوادگی اداره می‌شود و انتظار می‌رود واحدهای بومگردی استان برای جلوگیری از این ضرر و زیان‌ها به صورت خانوادگی حتماً بیمه را جدی قلمداد کرده و پیگیر آن باشند.

جمال تصریح کرد: امروز تعداد واحد بومگردی استان سمنان از مرز ۸۵ واحد گذشته است و اعتقادی هم به ارائه مجوز به هر فردی بدون ضابطه نداریم، بومگردی دارای استانداردهای خاصی و نیازمند آموزش‌های خاص گروهی و خانوادگی است.

وی افزود: هدف از ایجاد واحدهای بومگردی تجربه گردشگر در محیط روستایی است که این مهم برای گردشگر و فرد پذیریش‌گر نیازمند آموزش خواهد بود، لذا میراث فرهنگی، آموزش واحدهای بومگردی را به طور جد در دستور کار خود دارد و از سویی معتقدیم زمانی می‌توان فضای گردشگری را مدیریت کرد که رغبت کافی به آموزش نیز وجود داشته باشد.

کد خبر 524151 برچسب‌ها استان سمنان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سمنان كرونا در ايران استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد