Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:19:46 GMT

«شهربازی» برنده جایزه جشنواره «پالم اسپرینگز» شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۱۰۴۵

«شهربازی» برنده جایزه جشنواره «پالم اسپرینگز» شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «شهربازی» به کارگردانی کاوه مظاهری، برنده دیپلم افتخار بهترین فیلم کوتاه مسابقه بین‌الملل جشنواره فیلم کوتاه «پالم اسپرینگز» شد. به عقیده بسیاری از پخش‌کنندگان، این جشنواره به عنوان دروازه ورود به جوایز اسکار فیلم کوتاه شناخته می‌شود، چرا که برندگان آن معمولاً در شورت‌لیست نهایی جوایز اسکار دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شهربازی» پیشتر به واسطه جایزه بهترین فیلم بین‌الملل جشنواره «فویل» برای شرکت جوایز آکادمی اسکار ۲۰۲۱ معرفی شده بود. مظاهری سال ۱۳۹۶ هم برای فیلم قبلی‌اش با عنوان «روتوش» یکی از جوایز اصلی این جشنواره را دریافت کرده بود.

عواملی که در ساخت این فیلم همکاری داشته‌اند، عبارتند از بازیگران سونیا سنجری، سروش سعیدی، آرتین ربیعی، نویسندگان فیلمنامه: کاوه مظاهری و سپینود ناجیان، مدیر فیلمبرداری: بهروز بادروج، تدوین: پویان شعله‌ور، طراح صحنه و لباس: رها دادخواه، موسیقی: کیتو سیکوئرا، طراحی گریم: حسنا خان محمدی، صدابردار: هادی معنوی پور، صداگذار: حسین قورچیان، مدیر تولید: مهدی برجیان، دستیار اول کارگردان: بهنام راهنمایی، برنامه‌ریز: مینا همدانی، عکاس: محمد معصومی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: محسن خیرآبادی، طراح پوستر: سوسن آذری، تهیه‌کنندگان: کاوه مظاهری، سروش سعیدی، پویان صدقی، تهیه شده در دارواش فیلم و تری براز فیلم.

کد خبر 4955053 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد معصومی شهربازی کاوه مظاهری فیلم کوتاه فیلم سینمایی تئاتر ایران ویروس کرونا برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما موسیقی ایرانی محمدعلی کشاورز سازمان سینمایی سریال ایرانی آلبوم موسیقی سازمان صداوسیما رادیو نمایش برنامه رادیویی فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ اولین دوره جایزه ملی داستان و بازآفرینی پاییز امسال در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود و علاقمندان آثار خود را باید تا پایان تیر امسال به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند.

بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را دبیرخانه این جایزه به نشانی داستان و بازآفرینی / نقطه آی آر http://dastanvabazafarini.ir ارسال کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو