Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در محل فدارسیون تنیس روی میز حضور یافت. تاریخ انتشار: 09:34 - 02 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۰۹۷۲

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، شب گذشته مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و ایرج رحمانی مدیر کل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تنیس روی میز با مسئولین فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد علیقارداشی رییس، داوود محمدی عضو هیئت رییسه، بهنام جبیب‌زاده نایب رییس و پیمان حسنی دبیر فدراسیون در این دیدار حضور داشتند و در خصوص مسائل تنیس روی میز کشور بحث و گفت‌وگو کردند.

علی‌نژاد در این نشست ضمن تایید عملکرد فدراسیون تنیس روی میز گفت: تنیس روی میز طی چند سال اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و عملکرد این فدراسیون مورد تایید وزارت ورزش و جوانان است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در ادامه اظهار داشت: کسب مدال در مسابقات مهمی همچون بازی‌های آسیایی در تنیس روی میز و عملکرد خوب بین‌المللی از کار‌های بزرگ فدراسیون تنیس روی میز محسوب می‌شود. امیدواریم باتوجه به مدیریت خوبی که این فدراسیون دارد شاهد موفقیت‌های بیشتری در تنیس روی میز باشیم.

مهرداد علیقارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مدیران وزارت ورزش و جوانان، توضیحاتی در خصوص امور جاری فدراسیون و اقدامات انجام شده در کشور ارائه داد.

رییس فدراسیون تنیس روی میز در ادامه گفت: تنیس روی میز با حمایت‌های هیئت رییسه و همدلی خانواده تنیس روی میز خصوصا روسای هیئت‌های استانی موفقیت‌های زیادی را به دست آورد که با برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس روی میز تلاش می‌کنیم در آینده نیز موفقیت‌های جدیدی برای کشورمان رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: ارسال جواب تست کرونای بازیکنان پتروشیمی به فدراسیون تنیس روی میز انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تنیس روی میز فدراسیون تنیس روی میز مهدی علی نژاد فدراسیون تنیس روی میز وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است