Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@04:49:59 GMT

بازدید معاون وزیر ورزش از فدراسیون تنیس روی میز

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۱۱۳۴

بازدید معاون وزیر ورزش از فدراسیون تنیس روی میز

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در محل فدارسیون تنیس روی میز حضور یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، شب گذشته مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و ایرج رحمانی مدیر کل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تنیس روی میز با مسئولین فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد علیقارداشی رئیس، داوود محمدی عضو هیأت رئیسه، بهنام جبیب زاده نایب رئیس و پیمان حسنی دبیر فدراسیون در این دیدار حضور داشتند و در خصوص مسائل تنیس روی میز کشور بحث و گفت‌وگو کردند.

علی نژاد در این نشست ضمن تأیید عملکرد فدراسیون تنیس روی میز گفت: تنیس روی میز طی چند سال اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و عملکرد این فدراسیون مورد تأیید وزارت ورزش و جوانان است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در ادامه اظهار کرد: کسب مدال در مسابقات مهمی همچون بازی‌های آسیایی در تنیس روی میز و عملکرد خوب بین المللی از کارهای بزرگ فدراسیون تنیس روی میز محسوب می‌شود. امیدواریم باتوجه به مدیریت خوبی که این فدراسیون دارد شاهد موفقیت‌های بیشتری در تنیس روی میز باشیم.

مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مدیران وزارت ورزش و جوانان، توضیحاتی در خصوص امور جاری فدراسیون و اقدامات انجام شده در کشور ارائه داد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در ادامه گفت: تنیس روی میز با حمایت‌های هیئت رئیسه و همدلی خانواده تنیس روی میز خصوصاً رؤسای هیئت‌های استانی موفقیت‌های زیادی را بدست آورد که با برنامه ریزی فدراسیون تنیس روی میز تلاش می‌کنیم در آینده نیز موفقیت‌های جدیدی برای کشورمان رقم بخورد.

کد خبر 429935

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاون وزیر ورزش و جوانان مهدی علی نژاد ورزش ایران فدراسیون تنیس روی میز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فدراسیون تنیس روی میز وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال

وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد و اعلام کرد باید تغییر نام یک باشگاه مراحل قانونی را طی کند.

به گزارش مشرقپس از اینکه ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت های وابسته به آن خریداری شد، عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل این هلدینگ خبر از تغییر نام باشگاه استقلال به باشگاه استقلال ایران داد.

در همین رابطه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از پایان جلسه هیات دولت و در واکنش به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: هر باشگاهی که قصد تغییر نام دارد باید مراحل قانونی خود را طی کند و تا زمانی که مراحل طی نشود تغییر نامی صورت نخواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است