Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@01:34:38 GMT

ترامپ خطري براي آمريکا و دموکراسي است

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۱۲۹۷

ترامپ خطري براي آمريکا و دموکراسي است

خبرگزاری آریا- کیشا لانس باتمز: دونالد ترامپ، آتش را به جان مردم انداخت. من امیدوارم که این نشانه خوبی از دور شدن کشور از وی باشد.
به گزارش خبرگزاری آریا، شهردار شهر آتلانتا در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان در پاسخ به این سوال مجری که پرسید: رئیس جمهور نخستین تجمع انتخاباتی خود را پس از همه گیری (ویروس کرونا) برای نخستین بار شب گذشته برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسخ شما به سخنان وی چیست؟ گفت: همانند بسیاری از مردم این کشور پاسخ نخست من این بود که امیدوارم که این موضوع قبل از هر تجمعی مورد تجدیدنظر واقع شود. در نهایت، مردم این موضوع را تشخیص خواهند داد که این مرد (ترامپ) یک خطر برای کشورمان است. یک خطر برای دموکراسی ماست و او نباید رئیس جمهور آمریکا شود.
کیشا لانس باتمز افزود: این تجمع انتخاباتی (در تالسا) مایه شرمساری بود. این موضوعی است که ملت و کشور ما در حال حاضر به آن اصلا نیازی ندارند. او درباره درمان وضعیت موجود صحبتی نکرد. او تنش‌های نژادی را که در سراسر کشور ما در جریان است را تایید نکرد. او کاری را انجام داد که همیشه انجام می‌دهد. او همچنان تلاش کرد که بین ما شکاف ایجاد کند. او آتش را به جان مردم انداخت. من امیدوارم که این نشانه خوبی از دور شدن کشور از وی باشد.
 
حضور تنها 6200 نفر در محل تجمع انتخاباتی ترامپ در تالسا
شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: در حالی که دونالد ترامپ و تیم انتخاباتی وی تلاش می‌کنند که حضور کم افراد را در محل سخنرانی انتخاباتی وی به تظاهرات در اطراف محل برگزاری تجمع نسبت دهند، اما اداره آتش نشانی تالسا اعلام کرد که تنها 6200 نفر در سال 20 هزار نفری حضور پیدا کردند. ترامپ همچنین مدعی شده است که 12 هزار نفر در این تجمع حضور پیدا کرده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ترامپ خطر آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز (یکشنبه) پس از اقامه نماز ظهر همزمان با تجمع سراسری دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت از مردم غزه و خیزش دانشجویان آمریکا که به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخته اند در محوطه این دانشگاه تجمع می‌کنند.

در این تجمع که اعضا هیئت‌علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور داشتند، دانشجویان علاوه بر حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید را محکوم کرده و شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد زدند.

کد خبر 6091234

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • دانشجویان مشهدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی تجمع کردند
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • خروش موج بیداری انسانی توسط دانشجویان/ حبس دموکراسی در سرزمین مدعیان مردم‌سالاری!
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند