Web Analytics Made Easy - Statcounter

مغز ما هم مانند سایر عضلات بدنمان نیاز به تربیت و ورزش دارد تا بتواند شکل خوب خود را حفظ کند؛ و البته، یکی از بهترین روش‌ها برای انجام این کار تست کردن مرتب مهارت‌های مشاهده است.

به گزارش شریان نیوز،اگر فکر می‌کنید چشمان شما مثل عقاب تیزبین است، سعی کنید اشتباهات این ۱۱ تصویر را پیدا کنید و تیزبینی خود را محک بزنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مغز ما هم مانند سایر عضلات بدنمان نیاز به تربیت و ورزش دارد تا بتواند شکل خوب خود را حفظ کند؛ و البته، یکی از بهترین روش‌ها برای انجام این کار تست کردن مرتب مهارت‌های مشاهده است.

غرق شدن در تصاویر و پیدا کردن ریزترین جزییات در تصویر می‌تواند از برخی مهارت‌های شما غبارروبی کند؛ مثل مهارت‌هایی که روزانه از آن‌ها استفاده نمی‌کنید. این جور تست‌ها می‌تواند خیلی هم سرگرم کننده باشد. مهم‌تر از همه، بهترین وجهش این است که اصلا متوجه نمی‌شود که دارید مغزتان را ورزش می‌دهید.

ما امروز  برای شما ۱۱ تصویر آماده کرده ایم که اگر با دقت زیاد به آن‌ها نگاه کنید، چیز‌های عجیب و غریبی در آن‌ها پیدا می‌کنید. اشیای بسیاری در این تصاویر هستند که سر جایشان نیستند. آیا می‌توانید همه آن‌ها پیدا کنید؟ اگر نتوانستید برخی از اشیایی که جایشان درست نیست را پیدا کنید، خیلی نگران نباشید، زیرا می‌توانید در انتهای مطلب پاسخ صحیح را مشاهده کنید.

پیشاپیش موفق باشید.

تصویر اول: آشپزخانه

تصویر دوم: اتاق نشیمن

تصویر سوم: اتاق غذاخوری

تصویر چهارم: اتاق خواب

تصویر پنجم: حمام

تصویر ششم: اتاق مطالعه

تصویر هفتم: گاراژ

تصویر هشتم: اتاق بچه

تصویر نهم: اتاق زیر شیروانی

تصویر دهم: هال

تصویر یازدهم: حیاط..؛ و حالا پاسخ‌های درست را مشاهده کنید:

و حالا پاسخ‌های درست را مشاهده کنید:

آیا توانستید تمام اشتباهات را پیدا کنید؟ چند پاسخ درست داشتید؟ شما می‌توانید از این تست به عنوان یک چالش یا مسابقه بین دوستان و اعضای خانواده خود استفاده کرده و رکورد خود را ثبت کنید. برنده مسابقه کسی است که به بیشترین پاسخ و درست‌ترین آن‌ها اشاره کند.

منبع: شریان

کلیدواژه: پیدا کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه درست کردن کروسان نوتلای تازه در ایتالیا (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پروانه با الگوی منحصر به فرد را پیدا کنید (معمای تصویری)
  • اهمیت توجه به خودشفقتی در چیست؟
  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • نحوه درست کردن کروسان نوتلای تازه در ایتالیا (فیلم)
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر