Web Analytics Made Easy - Statcounter



دیشب نیرو‌های امنیتی، شارمین میمندی‌نژاد، موسس جمعیت امام‌علی را در خانه‌اش بازداشت کرده‌اند و هم‌زمان دفتر این جمعیت نیز پلمپ شده.

بنابر این گزارش، مرتضی کی‌منش، مسوول رسانه‌ای جمعیت امام علی و کتایون افرازه بازرس علی‌البدل این تشکل خیریه نیز بازداشت شده‌اند.

جمعیت امام‌علی، که تقریبا دو دهه پیش بنا شده، یک نهاد دانش‌جوییِ خیریه مستقل و غیرانتفاعی و ازجمله عضو «شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان‌ملل» است که برای کمک به فقیران و نیز بهبود وضع حقوقی آن‌ها در دانش‌گاه شریف پا گرفت و گسترده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک‌سال اخیر بار‌ها رسانه‌های اصول‌گرا یا نزدیک‌به سپاه، مثل روزنامه جوان، این نهاد خیریه را به کار‌هایی علیه امنیت‌ملی متهم کرده‌اند.

امتداد

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس انجمن خیریه حمایت پزشکی از بیماران بی بضاعت ایران گفت: این گروه پزشکی به مدت سه روز بیش از هزار و 200 بیمار را در روستاهای باسعیدو، کانی، مرادی، دوستکو و گورزین شناسایی، و رایگان درمان می کنند.
میثم عزیزی افزود: تخصص پزشکان این گروه جهادی در زمینه های قلب و عروق، زنان و زایمان، سرطان سینه، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، اطفال و چشم است.

بیشتر بخوانید؛ ارائه خدمت رایگان دندانپزشکی در شهرستان رودان
وی گفت: برخی از بیماران برای معالجه به مرکز استان و شماری نیز به تهران اعزام شدند و همه ی هزینه ها بر عهده انجمن خیریه است.
رئیس انجمن خیریه حمایت پزشکی از بیماران بی بضاعت ایران افزود: هزینه برپایی این دوره خدمت رسانی پزشکی، بیش از سه میلیارد و 500 میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • درآمد یک و نیم میلیون یورویی از سکه‌هایی که بازدیدکنندگان به داخل یک فواره می‌ اندازند
  • (ویدئو) فیلم لحظه پلمب طلافروشی‌ها در مشهد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان