Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی معاریو در مقاله ای به نگرانی محافل صهیونیستی نسبت به وقوع انتفاضه سوم از غزه گرفته تا کرانه باختری در صورت الحاق بخشهایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی پرداخت.

این روزنامه در ادامه نوشت: اکثریت شاخه ها و سرویس های امنیتی اسرائیل به احتمال وقوع درگیری با فلسطینی ها بعد از اجرایی شدن الحاق بخش هایی از کرانه باختری قائل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده است: رایزنی هایی که اخیرا میان سرویس امنیتی اسرائیل و ارتش انجام شده نشان از آن دارد که الحاق بخش هایی از کرانه باختری موجی از درگیری ها را به دنبال خواهد داشت و این درگیری ها مشخصا در جبهه جنوبی(نوار غزه) رخ می دهد.

در این گزارش نوشته شده است: درگیری های مذکور ممکن است باعث شود که انتفاضه سوم رخ داده و تشکیلات خودگردان منحل شود. جنبش حماس نیز وارد این درگیری ها می شود چرا که نمی تواند در قبال الحاق کرانه باختری ساکت بماند.

در ادامه این گزارش آمده است: سؤال مهم این است که آیا درگیری های جنوب به کرانه باختری نیز منتقل می شود؟ جواب سرویس های امنیتی در این خصوص بله است. سؤال مهم بعدی واکنش مردم اردن به این درگیری ها و احتمال واداشتن پادشاه اردن به قطع روابط این کشور با اسرائیل است. آیا دامنه این درگیری ها به اردن کشیده خواهد شد؟

کد خبر 4955122 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین ایالات متحده آمریکا عراق ویروس کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران فلسطین روسیه عربستان سعودی سوریه آژانس بین المللی انرژی اتمی ترکیه امارات متحده عربی لیبی درگیری ها کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری سبا یمن یک منبع امنیتی یمن تایید کرد که سرویس‌های امنیتی این کشور توانستند توطئه‌های جاسوسی دشمن آمریکایی و اسرائیلی را خنثی کنند.

براساس گزارش المیادین، این منبع توضیح داد که سرویس‌های امنیتی فردا در بیانیه‌ای رسمی جزئیات بیشتری در مورد توطئه‌هایی که خنثی شده‌اند را فاش خواهند کرد.

نکته قابل توجه این است که یمن از طریق عملیات علیه مناطق اشغالی در عمق اراضی اشغالی فلسطین و هدف قرار دادن کشتی‌های صهیونیست و کشتی‌هایی که به مقصد اراضی اشغالی حرکت می‌کنند، یک جبهه حمایتی برای غزه است.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن چند روز پیش از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید تنش در پاسخ به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

سریع تصریح کرد: این مرحله شامل هدف قرار دادن تمامی کشتی‌هایی که ممنوعیت ناوبری رژیم صهیونیستی را نقض می‌کنند و کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند در هر منطقه‌ای که نیرو‌های مسلح یمن به آن دسترسی داشته باشند، است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • طرح تل‌آویو برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • احتمال وقوع دوباره سیل در آذربایجان شرقی
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری