Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور سابق رئیس جمهور که خود در این دوران حواشی قابل تاملی داشته است درحالی سعی می کند فضای انتقادات به دولت را سیاسی جلوه دهد و آنرا مصنوعی بخواند که وضعیت اقتصادی کشور و بالارفتن قیمت دلار تا 19 هزار تومان کاملا واقعی است و تورم و مشکلات اقتصادی کشور هر روز در حال افزایش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر ترکان، مشاور سابق رئیس جمهور در یادداشتی در روزنامه اصلاح طلب نوشت: د‌‌‌‌ولت باید‌‌‌‌ د‌‌‌‌ر یک سال باقی‌ماند‌‌‌‌ه کوشش کند‌‌‌‌ که کارهای نیمه‌تمام خود‌‌‌‌ را تمام کند‌‌‌‌؛ پروژه‌هایی که د‌‌‌‌ر مراحل پایانی هستند‌‌‌‌ به بهره‌برد‌‌‌‌اری برساند‌‌‌‌ و همه ظرفیت خود‌‌‌‌ را صرف کارهای باقیماند‌‌‌‌ه کند‌‌‌‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به هیچ‌وجه به‌صلاح نیست با رفتارهای ناشیانه و اعمال انعکاسی واکنشی صورت گیرد‌‌‌‌ به‌طوری‌که وزرای محترم و د‌‌‌‌ستگاه‌های اجرایی از مسیر صحیح که تکمیل کارهای نیمه‌تمام است غافل شوند‌‌‌.    مشاور سابق روحانی در انتهای این یادداشت با توصیه به دولتمردان تاکید کرد: اصلا نباید‌‌‌‌ به هیجانات مصنوعی پاسخ د‌‌‌‌اد‌‌‌‌. هیچ‌کس نباید‌‌‌‌ از مسیرش منحرف شد‌‌‌‌ه و به این هیجانات کود‌‌‌‌کانه پاسخ د‌‌‌‌هد‌‌‌‌. هیجانات کود‌‌‌‌کانه را باید‌‌‌‌ به حال خود‌‌‌‌ رها کرد‌‌‌‌، این هیجانات فروکش کرد‌‌‌‌ه و تمام می‌شود‌‌‌‌. همه کوشش‌ها باید‌‌‌‌ برای پیشرفت کشور باشد‌‌‌‌ و به این هیجانات نیز اعتنا نکرد‌‌‌‌.   مشاور سابق رئیس جمهور که خود در این دوران حواشی قابل تاملی داشته است درحالی سعی می کند فضای انتقادات به دولت را سیاسی جلوه دهد و آنرا مصنوعی بخواند که وضعیت اقتصادی کشور و بالارفتن قیمت دلار تا 19 هزار تومان کاملا واقعی است و تورم و مشکلات اقتصادی کشور هر روز در حال افزایش است.      انتهای پیام/      

منبع: دانا

کلیدواژه: اقتصادی کشور مشاور سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد

ایسنا/کردستان معاون و نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه تقویت بخش خصوصی و مردمی کردن اقتصاد موفقیت اقتصادی را موجب می شود، گفت: تجربه ثابت کرده است که فاصله گرفتن از دولتی بودن امور اقتصادی همیشه منفعت های زیادی برای جامعه داشته است.

مهرداد عظیمی امروز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت هفته کارگر در مجتمع فجر سنندج، با اشاره به اینکه کردستان، برگ های زرین تاریخ کشور را به خود اختصاص داده و نقش مهم مردمان این دیار در پایداری انقلاب بی بدیل است، اظهار کرد: نیروی انسانی درخشان مهمترین ظرفیت استان کردستان علاوه بر ظرفیت‌های خدادادی است.

وی معرفی درست و به جای ظرفیت های انسانی استان را رسالت مهم رسانه های استان ذکر کرد و افزود: ظرفیت های برجسته کردستان و آیین های سنتی این دیار در این برهه زمانی به همت دولت به بالاترین جایگاه خود رسیده و به همگان معرفی شده است.

رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با تبریک هفته کارگر، عنوان کرد: کارگران مجاهدان عرصه اقتصادی هستند و در شرایطی که دشمنان در صدد تنگ کردن عرصه اقتصادی به مردم هستند، رهبر معظم انقلاب شعار سال را بر پایه اقتصادی انتخاب کرده و مشارکت مردم را مبنای تحقق آن قرارداده است.

وی، با بیان اینکه تقویت بخش خصوصی و مردمی کردن اقتصاد موفقیت اقتصادی را موجب می شود، ادامه داد: تجربه ثابت کرده است که فاصله گرفتن از دولتی بودن امور اقتصادی همیشه منفعت‌های زیادی برای جامعه داشته است.

عظیمی، توجه به کارگران به ویژه کارگران ساختمانی اعلام کرد که دولت مکلف شد که بخشی از اعتبارات عمرانی سالانه دستگاه های اجرایی تحت عنوان تملک دارایی را صرف آموزش مهارت کارگران کنند و این امر از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی

معاون وزیر کار تصریح کرد: یکی از راهبردهای جدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در سال جاری افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی است.

عظیمی، کاهش بی‌سابقه نرخ بیکاری را جز افتخارات دولت عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: توانمندسازی دهک‌های ضعیف جامعه نیز از دیگر اقدامات و توفیقات دولت و این وزارتخانه بوده که این روند به خوبی جلو می‌رود و در وزارتخانه در قالب یک قرارگاه در راستای تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری تلاش می کنیم و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی‌های مختلف در قالب این قرارگاه شاهد تحقق منویات رهبری و پاسخگویی به مطالبات مردم عزیز ایران باشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم، راهبردی برای توسعه روابط ایران با همسایگان
  • بخش خصوصی؛ضدتحریم،ارزآور
  • ۷۷۰ هزار خرید کالابرگی توسط مردم/ مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • انتقادات پهلوی به قاجاریان به‌خاطر امتیازدادن به بیگانگان!
  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است