Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا زارع بنادکوکی صبح امروز در نشست مشترک سه نماینده مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان ملی استاندارد اظهار داشت: از آنجا که یزد چهارمین استان صنعتی کشور است، وجود دوایر قوی، توانمند و درخور این جایگاه، مورد نیاز استان است.

وی افزود: ضرورت توسعه اداره کل استاندارد استان یزد با توجه به جایگاه صنعتی این منطقه در کشور و مأموریت‌های محوله مشهود است و با توجه به پراکندگی جغرافیایی این استان، تکمیل و راه اندازی دوایر شهرستانی طی برنامه‌ای دو ساله مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع بنادکودکی ادامه داد: با توجه به اینکه استان یزد قطب صنعت کاشی و سرامیک در کشور است، به منظور ارزیابی و ارتقا این محصولات با هدف توسعه صادرات پایدار، راه اندازی آزمایشگاه مرجع در این زمینه بسیار ضروری است.

تصویب قوانین مغایر با توسعه نظام استاندارد چالش جدی سازمان ملی استاندارد است

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران نیز در این دیدار با اشاره به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد گفت: این قانون وزین با تلاش و مساعی ارزشمند نمایندگان مجلس دهم به نتیجه رسید که ضمن ارتقای جایگاه سازمان، باعث شد تا مسئولیت‌ها و وظایف استاندارد در سطح گسترده‌تری در کشور افزایش یابد.

نیره پیروزبخت ادامه داد: سازمان ملی استاندارد ایران یک مجموعه فرابخشی، حاکمیتی و نظارتی است، از این رو همکاری نمایندگان این دوره برای ارتقای سطح کیفیت و سلامتی در جامعه مورد انتظار است، ضمن اینکه تصویب آن دسته از قوانین که در تعارض با قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد باشد، چالشی برای این سازمان محسوب می‌شود.

شعبه پژوهشگاه استاندارد در حوزه صنایع ساختمانی در یزد ایجاد شود

نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره بر اهمیت تقویت استاندارد در استان یزد که چهارمین قطب صنعتی کشور محسوب می‌شود، تاکید کردند و خواستار تلاش در مسیر ارتقا بخشیدن به کیفیت محصولات صادراتی شدند.

وکلای مردم استان در این نشست، ضمن تأیید ایده‌های مدیرکل استاندارد یزد در جهت توسعه استاندارد استان، حمایت‌های بیش از پیش سازمان ملی استاندارد ایران را در شکل گیری نهادهای پشتیبان و ایجاد شعبه پژوهشگاه استاندارد در حوزه صنایع ساختمانی را خواستار شدند.

به گزارش مهر، این نشست با حضور محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر، سیدجلیل میرمحمدی نماینده تفت و میبد و محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در سازمان مرکزی استاندارد برگزار شد.

کد خبر 4955166

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد اداره کل استاندارد استان یزد اداره استاندارد استان یزد محمدرضا زارع ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان آتش سوزی استانداری سمنان بیرجند ایلام مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه مواد مخدر سازمان ملی استاندارد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه

این کارگاه با تخصیص یک میلیارد تومان توسط بانوی خیر خانم کاظمی تجهیز و در فضای به مساحت ۱۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

امام‌جمعه مراغه در این مراسم گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار در جامعه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور یک ضرورت است.

حجت الا سلام والمسلمین پور محمدی افزود: افزایش زیر ساخت‌های هنرستان‌ها بهترین امکان برای آموزش نیروی کار ماهر برای کشور است.

مدیر هنرستان شهید شکاری مراغه، گفت: خیران شهرستان در سال تحصیلی جاری برای خرید تجهیزات یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک و مشارکت کرده اند.

هادی فاتح افزود: با توجه به تحصیل ۷۰۰ دانش آموز در این هنرستان توسعه فعالیت‌ها اموزشی نیازمند مشارکت و حمایت خبران است.

وی اضافه کرد: با توجه به عمر ۵۰ ساله این هنرستان پوشش سقف کارگاه‌ها و آسفالت محوطه به شدت نیازمند بهسازی است.

به گفته، تعویض روغنی و کلینیک خودرو و کلاس هوشمند برق برای کرکره برقی، دوربین‌های مدار بسته راه اندازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه