Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@14:23:20 GMT

30 میلیارد تومان برای 16 باشگاه لیگ برتری

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۱۷۸۹

30 میلیارد تومان برای 16 باشگاه لیگ برتری

فصل آینده تلویزیون 30 درصد از درآمدهای خود به هنگام پخش برنامه های ورزشی را به وزارت ورزش و جوانان اختصاص خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، وزارت ورزش و جوانان هم این در آمد را بین فدراسیون های ورزشی تقسیم خواهد کرد. صادق درودگر – رییس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که پیش بینی می کند چه میزان از این درآمد به فدراسیون فوتبال اختصاص یابد، گفت: «به نظر می رسد حداکثر پولی که بابت حق پخش از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال داده شود 20 تا 30 میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

این در حالی است که 16 تیم در بازی های لیگ برتر حضور دارند. پیش بینی می شود در بهترین شرایط یک تا 1.5 میلیارد تومان سهم باشگاه ها از در آمد حق پخش در فصل آینده باشد که در برابر هزینه های جاری باشگاه قابل ملاحظه نیست. البته باید به این نکته اشاره کرد درآمد فدراسیون فوتبال از تبلیغات محیطی هم عدد دندان گردی برای باشگاه ها نیست به طوریکه زنوزی – مالک باشگاه تراکتور در مصاحبه ای گفته بود این فصل 350 میلیون تومان از سوی فدراسیون فوتبال بحساب باشگاه تراکتور واریز شده است.

 

در فوتبال حرفه ای 40 تا 50 درصد از هزینه باشگاه ها را حق پخش تامین می کند. البته در کشورهای توسعه یافته تماشاگر برای دیدن بازی های فوتبال از تلویزیون پول می پردازد. به دلیل عدم توافق فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما در سال های اخیر قرارداد حق پخش ملغی شده بود اما با تصویب قانونی از سوی مجلس مقرر شد از این پس 30 درصد از درآمدهای تلویزیون به هنگام پخش زنده برنامه های ورزشی به وزارت ورزش و جوانان اختصاص یابد.

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال حق پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس