Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پیروز حناچی در آیین بهره‌برداری از پیاده‌راه شهریار در جمع خبرنگاران گفت: یکی از خصیصه‌هایی که این پیاده‌راه دارد این است که برای معلولان به عنوان یک فضای عمومی شهری مناسب‌سازی شده است. این پروژه یک هفته به دلیل این مناسب‌سازی به تعویق افتاد اما خوشبختانه این کار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توصیه این است که افرادی که به اینجا می‌آیند با توجه به نزدیکی این محل به دو ایستگاه مترو، طبیعتا باید بدون خودرو در اینجا حاضر شوند. به جهت مقایسه این پروژه شاید بتوان این پروژه را در مقیاس کوچک طبقه‌بندی کرد اما به لحاظ تأثیرگذاری فرهنگی قطعا از نقش بسزایی برخوردار است.

شهردار تهران در خصوص برنامه‌های شهرداری تهران برای احداث گذرهای مشابه و فعالیت دستفروشان در پیاده‌راه شهریار گفت:‌ فضاهایی که چنین کیفی می‌شوند عرضه هر نوع محصولی در آن‌ها تحت ضوابط انجام خواهد شد. ممکن است در مقاطع زمانی شاهد فعالیت دست‌فروشان در این محدوده باشیم اما قطعا این فعالیت تحت ضابطه‌ای خاص خواهد بود و این فضا بخش کوچکی از پروژه بزرگی تحت عنوان محور رودکی است.

حناچی در خصوص پله‌برقی‌های سطح شهر و احداث و راه‌اندازی آن‌ها نیز اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در شرایط تحریم وجود دارد پله‌برقی‌ها هستند به ویژه پله‌برقی‌هایی که برند هستند. با این وجود هماهنگی با سازندگان داخلی انجام شده و در حال حل این مشکل هستیم که گزارش آن را به شهروندان ارائه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تهران بر اساس طرح تفصیلی و جامع یک محور فرهنگی-تاریخی دارد که از لاله‌زار نو آغاز و به انتهای بازار ختم می‌شود. طبق برنامه مصوب شهر تهران این محور در دستور کار قرار گرفته و محور دیگری به عنوان محور فرهنگی-تاریخی در ری نیز از چشمه‌علی تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در دستور کار است.

حناچی تأکید کرد: در حال حاضر در پیاده‌راه شهریار ضوابط مناسب‌سازی برای معلولان کاملا رعایت شده و قطعا از این طرح برای احداث معابر، مناسب‌سازی برای معلولان یکی از چک‌لیست‌های ما خواهد بود.

کد خبر 524198 برچسب‌ها شهرداری پیروز حناچی تهران شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری پیروز حناچی تهران شهر مناسب سازی پیاده راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: طرح آبرسانی به روستای کهن دژ در غالب تحقق شعار دولت سیزدهم برای آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور، اجرا شد.
کریمی افزود: بهسازی و محوطه سازی یک دهنه چشمه، نصب اتاقک برق، حفر و تجهیز چاهک پمپاژ همچنین نصب و راه اندازی سیستم گندزدایی آب شرب از جمله کار‌هایی است که در محل آبگیر انجام شده است.
وی ادامه داد: چهار کیلومتر شبکه آبرسانی در روستا، اجرای هزار ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، نصب و مدفون سازی یک عدد مخزن ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز، نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور آب از دیگر اقداماتی است که در این روستا انجام شد.
مدیرعامل شرکت آبفا استان گفت:ا ین طرح با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی با بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرایی نخواهد شد
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • مافیای «بافت تاریخی» به زمین می‌خورد؟
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟