Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدجواد حق‌شناس در حاشیه آیین بهره‌برداری از پیاده‌راه شهریار در جمع خبرنگاران گفت: امروز یکی از روزهای خوب شهر تهران است و خوشحالم فرصتی فراهم شده تا برای حال خوب زمانی داشته باشیم. باید این اتفاق را به مردم تهران تبریک بگویم زیرا اگر از اهالی تهران سوال شود نمادهای شهر کدام موارد هستند از پنج نماد شهر تهران دو نماد تئاترشهر و تالار وحدت در پهنه رودکی است که شهروندان از آن نام می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران افزود: یکی از مشکلات این بود که پیوند مناسبی میان نقاط فرهنگی این محدوده وجود نداشت. لذا تلاش شد پهنه رودکی بتواند پیوند مناسب میان این نقاط را ایجاد کند. بی‌تردید این اتفاق امکانی را فراهم می‌کند تا افراد پیاده زمانی برای گفت‌وگو با یکدیگر داشته باشند. در پهنه رودکی ده‌ها کافه وجود دارد که امکان گفت‌وگوی شهروندان را فراهم کرده و بسیاری از بزرگان فرهنگی در این محله زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: تلاش مدیریت شهری این بوده که بافت فرهنگی پهنه رودکی و خانه‌های آن به طور کامل حفظ شود. معبر پیاده‌راه استاد شهریار میدانگاهی است که دو خیابان شرقی و غربی را در منطقه قطع کرده و این اتفاق فرصتی است تا شهروندان با حضور در این پهنه بتوانند با شهر و یکدیگر ملاقات داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران تأکید کرد: در این پهنه رویدادی اتفاق افتاده تا بیش از ۱۰۰ ملک موجود بتوانند مورد توجه قرار بگیرند و اقدامات فرهنگی در این محدوده انجام شود.

کد خبر 524203 برچسب‌ها شورای شهر تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران پهنه رودکی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند

آفتاب‌‌نیوز :

بار‌ها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آن‌ها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سال‌ها در فوتبال ایران رخ می‌داد، اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آن‌ها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آن‌ها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بار‌ها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه به دنبال بارش باران
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.