Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی گفت: برای تکمیل یک باند در منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال برآورد هزینه 2100 میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال اظهار داشت: در زمان افتتاح منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال که اسفند 98 به رئیس جمهور قول دادیم که یک باند منطقه 2 را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا پیش از سال 1400 تکمیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بنیاد مستضعفان از آخرین وضعیت تأمین مالی پروژه در منطقه 2 بازدید کردیم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: تونل البرز به طول 6.5 کیلومتر بلندترین تونل کشور است و موجب کاهش زمان سفر بین تهران تا چالوس می‌شود.

اسلامی افزود: دولت و بنیاد با اراده کامل متفق القول هستند که با حمایت و فعالیت متخصصان داخلی این پروژه تکمیل شود و تا چند سال آینده کل آزادراه تهران شمال تکمیل شود.

وی با بیان این که سرمایه گذاری در این آزادراه به صورت مشارکت 50-50 بین دولت و بنیاد مستضعفان است، گفت: 2 هزار و 100 میلیارد تومان برآورد ما برای تکمیل باند رفت است که تأمین مالی از سوی سازمان برنامه و بودجه انجام می‌شود.

وی با بیان این که در این پروژه چالش خاصی نداریم گفت: البته پروژه عظیم است و حجم عملیات بالاست اما تلاش می‌کنیم با اضافه کردن شیفت سوم لجستیک پروژه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زودتر انجام دهیم و کار به خوبی پیش رود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که در این منطقه نقاط بحرانی زیادی داریم، ‌افزود: باید از منابع مالی به هنگام استفاده شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی تهران بنیاد مستضعفان رئیس جمهور وزیر راه و شهرسازی تهران بنیاد مستضعفان رئیس جمهور آزادراه تهران ـ شمال آزادراه تهران ـ شمال منطقه 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از اجرای پروژه لکه گیری و روکش آسفالت در  آزاد راه تهران کرج قزوین خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی زندی فر روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزادراه تهران کرج قزوین پروژه لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.

زندی فر افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.

زندی فر خاطرنشان کرد: بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه(باند شمالی و جنوبی) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین