Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:16:09 GMT

همه تصمیم‌های داوری بازی رئال درست بود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۱۹۹۲

همه تصمیم‌های داوری بازی رئال درست بود

کارشناس داوری مارکا درباره صحنه‌های جنجالی بازی دیروز رئال مادرید می‌گوید گل یانوزای مهاجم سوسیداد در موقعیت آفساید به نظر رسیده ولی گل بنزما کاملا درست بوده.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه صحنه‌های بحث‌برانگیز داوری دیدار دیشب رئال مادرید و سوسیداد که در نهایت با پیروزی 2-1 لوس بلانکوس به پایان رسید جنجال زیادی به پا کرده و بسیاری از هواداران دیگر تیمهای اسپانیایی معتقدند داور به سود رئال سود زده و سه امتیاز به این تیم هدیه داده، کارشناس داوری مارکا در بررسی مهمترین دو صحنه جنجالی این بازی می‌گوید تصمیم داور درست بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در اولین صحنه بحث‌برانگیز بازی، درحالیکه رئال 1-0 از حریف پیش افتاده بود، عدنان یانوزای مهاجم سوسیداد روی یک ارسال کرنر، از گوشه محوطه جریمه دروازه رئال را باز کرد ولی داور این گل را پذیرفت و حکم داد که میکل مرینو بازیکن سوسیداد که در آفساید قرار داشته روی این گل تاثیرگذاری کرده.

 

خوان آندوخار اولیور، داور سابق و کارشناس داوری مارکا درباره این صحنه گفت:" بازیکن سوسیداد در مسیر شوت قرار داشت و به همین علت است که این گل باید مردود شود".

 

 

اما درست لحظاتی بعد از این صحنه، کریم بنزما در آنسوی زمین دروازه سوسیداد را باز کرد تا رئال 2-0 از حریفش پیش بیفتد.

 

کارشناس داوری مارکا درباره این گل گفت:" این گل صحیح است چرا که در زمان کنترل توپ تماسی با دست اتفاق نمی‌افتد".

 

آندوخار اولیور همچنین اعلام پنالتی در اوایل بازی به سود رئال که توسط سرخیو راموس به گل تبدیل شد را هم درست ارزیابی می‌کند.

 

 

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید کارشناس داوری مارکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که خبری در خصوص قهرمانی یک ورزشکار در رشته فیتنس چلنج با وزن 118 کیلوگرم منتشر شد! البته این ورزشکار در زمان مسابقه 118 کیلو نبود و با حدود 6 ماه تمرین و کاهش وزن 35 کیلوگرمی توانسته بود آمادگی حضور در مسابقات داخلی و بین المللی را کسب کند.

سید مجید قریشی که سال گذشته در مسابقات جهانی قرقیزستان با 40 سال سن یک طلا و دو برنز در بخش های مختلف رشته فیتنس چلنج کسب کرد، دو مسابقه دیگر را هم در سال 1402 تجربه کرد. این ورزشکار که حالا با 73 کیلوگرم وزن و 45 کیلو کاهش وزن نسبت به آغاز ورزش خود، برای مسابقات بین المللی رومانی می شود، یک نقره در جام جهانی اسپانیا و دو برنز در مسابقات بین المللی ترکیه کسب کرد.

قریشی با اشاره به اتفاقاتی که سال گذشته برایش رخ داد، گفت: "سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشتم و چندین مدال در مسابقات بین المللی و جهانی کسب کردم. من تازه انگیزه گرفته ام و در 41 سالگی می خواهم به خیلی از افراد به ویژه آنهایی که اضافه وزن دارند، ثابت کنم که هیچ وقت برای شروع کردن ورزش حتی در سطح قهرمانی دیر نیست."

وی که حالا به عرصه داوری هم ورود کرده، اضافه کرد: "در کنار ورزش توانستم دوره های داوری را هم پشت سر گذاشته و بعد از قبولی در تست های مدنظر دفترچه داوری بین المللی را هم بگیرم. دو هفته دیگر به رومانی می روم و آنجا هم به عنوان داور حاضر خواهم بود. حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2024 در مغولستان و قهرمانی جهان به میزبانی ایران هم از دیگر برنامه هایم برای سال جاری است."

دیگر خبرها

  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!