Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عمار سعیدیان‌فر درباره سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران گفت: تا زمانی که سهمیه طرح ترافیک سال ۹۹ خبرنگاران تخصیص داده نشود، طرح ترافیک خبرنگاری سال ۹۸ اعتبار دارد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر مدارک بارگذاری شده خبرنگاران در سامانه در حال بررسی است و به تدریج معرفی نامه رسانه‌ها نیز ارسال می‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر واحد ساماندهى محدوده و طرح هاى ترافیکى گفت: پس از بررسى مدارک خبرنگاران، سایت تهرانِ من به مدت یک هفته مجددا بازخواهد شدکه آن ‌دسته از خبرنگارانى که نقص مدارک داشته و یا مدارکشان نیازمند ویرایش است، امکان ویرایش و بارگذاری مدارک را خواهند داشت.

سعیدیان فر ادامه داد: تخصیص سهمیه خبرنگاران از سوى کمیته‌ای ٧ نفره متشکل از معاونت حمل و نقل و ترافیک ٢ نفر نماینده از کمیسیون عمران و حمل و نقل و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، معاونت مطبوعاتى وزارت فرهنگ و ارشاد، انجمن صنفى روزنامه نگاران استان تهران،انجمن صنفى رسانه هاى غیر دولتى و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتى ایران در حال انجام است.

به گفته وی پس از اعلام تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران، تخصیص کارت بلیت مترو هم صورت خواهد گرفت که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهاى پیام/

20 / 20 مدیر ساماندهی محدوده و طرح‌های ترافیکی پایتخت عمار سعیدیان‌فر طرح ترافیک خبرنگاران کارت بلیت مترو کارت بلیت مترو برای اهالی رسانه سایت  تهرانِ من

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: طرح ترافیک خبرنگاران کارت بلیت مترو سایت تهران من طرح ترافیک خبرنگاران کارت بلیت مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است

معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت بیان کرد: فهرست انتخاباتی شورای وحدت منحصراً از طریق وب‌سایت و کانال‌های رسمی این شورا منتشر خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، احسان محمدحسینی معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت طی بیانیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به اصول حرفه‌ای و پرهیز از ایجاد شائبه و جلوگیری از انتشار شایعات بی‌اساس برای هموطنان عزیز و رسانه‌های کشور، ارائه هرگونه فهرست انتخاباتی منتسب به شورای وحدت در هر خبرگزاری و یا پایگاه خبری و فضای مجازی، فاقد اعتبار است.

فهرست انتخاباتی شورای وحدت منحصراً از طریق وب‌سایت و کانال‌های رسمی این شورا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • اهالی رسانه و تپق‌های زبان معیاری
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای متروی قم
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد