Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که قرار بود علیرضا بیرانوند دیروز برای حضور در تست های پزشکی آنتورپ تهران را به مقصد بلژیک ترک کند اما سفر او مجددا به تعویق افتاد.

البته به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های سفر به اروپا بیرانوند هنوز نتوانسته به بلژیک برود و قطعا تا ۱۱ تیرماه هم قادر به انجام این سفر نیست چرا که سفارت بلژیک در تهران از این تاریخ به بعد کارهای سفارتخانه را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد رادوشویچ در بازیهای باقی مانده فصل درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت اما با به تعویق افتادن سفر بیرانوند به بلژیک این یحیی گل‌محمدی خواهد  بود که برای انتخاب دروازه بان فیکس پرسپولیس تصمیم خواهد گرفت.

رادوشویچ  در پاره ای از فصل نوزدهم بیرانوند را کاملا به یک نیمکت نشین تبدیل کرده بود اما با تغییر کادر فنی پرسپولیس این دروزاه بان شماره یک تیم ملی بود که مجددا جایگاه خود را پس گرفت. با  این حال طبق گفته کادر فنی پرسپولیس رادو در فصل آینده گلر شماره سرخها خواهد بود. اما با توجه به غیبت بیرانوند در برخی تمرینات پرسپولیس و عدم تمرکز کافی او به دلیل مشکلات سفرش به بلژیک باید دید در نهایت کدام دروازه بان در شروع لیگ در ترکیب سرخها قرار خواهد گرفت.

دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال ایران در نقل و انتقالات زمستانی به تیم رویال آنتورپ فروخته شد اما طبق توافقات صورت گرفته، قرار بر این شد تا وی تا پایان فصل پرسپولیس را همراهی کند. بیرانوند هفته گذشته برای سفر به بلژیک اقدام کرد اما به دلیل برخی قوانین اتحادیه اروپا نتوانست مجوز سفر به بلژیک را اخذ کند و دوباره به تمرینات پرسپولیس بازگشت.

کد خبر 524231

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اوسمار ویه را بالاخره تصمیم خود را برای انتخاب دروازه‌بان تیمش مقابل زردپوشان اصفهانی گرفت تا علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه پرسپولیس بایستد.

همچنین وحدت هنانوف در نبود دانیال اسماعیلی‌فر که محروم است به عنوان دفاع راست بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس در بازی امروز با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 6094518

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس