Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیراجرایی باشگاه اینتر اعلام کرد که مهاجم آرژانتینی این تیم خواهان ترک نراتزوری و پیوستن به تیمی دیگر نیست. ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود انتشار اخبار فراوانی درباره تمایل لائوتارو مارتینس برای پیوستن به بارسلونا، تیمی که به شدت خواهان جذب هموطن لیونل مسی است، او از باشگاه هیچ درخواستی برای موافقت با جدایی‌اش نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوزپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینتر با تأکید بر اینکه مارتینس از او درخواست جدایی نکرده، تمایل بارسلونا نسبت به جذب این بازیکن 22 ساله را تأیید کرد.

ماروتا در این باره به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: لائوتارو مارتینس در فصل نقل و انتقالات مورد توجه باشگاه‌های دیگر قرار می‌گیرد و همه این را می‌دانند. سطح و کیفیت بازی او فوق‌العاده است و به همین دلیل بسیاری از تیم‌ها دوست دارند که با ما برای خرید او وارد مذاکره شوند. در برنامه کاری باشگاه اینتر فروش بهترین بازیکنان تیم جایی ندارد، بنابرین اگر بازیکنی حرفی از رفتن نزند، ما هم به این راحتی او را از دست نخواهیم داد. لائوتارو از اینکه باشگاه‌های بزرگ برای خریدش ابراز تمایل کرده‌اند، خوشحال است و به آن افتخار می‌کند اما خودش هرگز در مورد اینکه دوست دارد به یکی از آنها ملحق شود، حرفی نزده است، هرگز. من بسیار خوشبین هستم که او فصل آینده هم برای ما بازی خواهد کرد. ما سه ماه به خاطر قرنطینه از فوتبال دور بودیم به همین دلیل فرصت داشتیم عملکرد او از ابتدای فصل تا کنون را ارزیابی کنیم و نه فقط در بازی نیمه نهایی مقابل ناپولی.

سری A| اینتر به صدر جدول نزدیک شد

مدیراجرایی باشگاه اینتر درباره کاهش فاصله این تیم با یوونتوس صدرنشین به 6 امتیاز و شانس نراتزوری برای بازگشت به کورس قهرمانی تأکید کرد: این پیروزی قطعاً انگیزه همه اعضای تیم را افزایش خواهد داد، چون سری A لیگی است که در آن هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما هم از 3 امتیازی که از این بازی گرفتیم کلی انگیزه پیدا کردیم. اینتر به لطف مالکانش که عاشق این تیم هستند، به ثبات رسیده و می‌خواهد به اهدافی بزرگ دست پیدا کند. به همین دلیل عملکرد تیم هم ارتقاء پیدا کرده است. خانواده ژانگ و آنهایی که در بخش مدیریت باشگاه فعالیت دارند، توانسته‌اند در مسیر اهداف جاه‌طلبانه باشگاه گام بردارند. ما سال گذشته این وارد این مسیر شدیم و الان هم تلاش می‌کنیم که این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال بارسلونا لائوتارو مارتینس سری A اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال بارسلونا لائوتارو مارتینس سری A اینترمیلان فوتبال بارسلونا سری A اینترمیلان باشگاه اینتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ اینتر میامی بامداد امروز در بازی خارج از خانه فصل عادی MLS در خانه نیوانگلند با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید. لیونل مسی، مهاجم ۳۶ ساله آرژانتینی در این بازی ۲ گل زد و ۲ پاس گل داد.

بیشتر بخوانید: دلیل غیبت لیونل مسی در بازی اینتر مشخص شد

این نتیجه به لیونل مسی اجازه داد تا دو رکورد جدید MLS را به طور همزمان ثبت کند. در ۷ بازی فصل عادی، او ۱۶ امتیاز با ۹ گل و ۷ پاس گل به دست آورده است. پیش از این هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ در ۷ بازی ابتدایی خود ۱۶ امتیاز با استفاده از سیستم گل و پاس گل کسب نکرده بود.

لیونل مسی همچنین با ۵ بازی متوالی که در آن دو یا چند گل یا پاس گل داده است به نخستین بازیکن تاریخ MLS در این شاخص تبدیل شد.

در حال حاضر اینتر میامی با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی MLS قرار دارد و در بازی بعدی خود با نیویورک ردبولز دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228656 برچسب‌ها لیونل مسی

دیگر خبرها

  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • خلاصه بازی اینتر 2-0 تورینو (سری آ - 2023/24)
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه